mandag den 7. november 2011

Good times, Bad times

HVAD ER DER MED KVINDER OG ÆLDRE MÆND

Jeg stødte på en artikel en dag, med denne overskrift. Den handlede om en sang, som skribenten havde hørt i radioen. Sangeren var Edie Brickell med sangen GOOD TIMES, BAD TIMES.

Tjek selv melodien her - du bliver IKKE snydt!:


Edie Brickell er født i 1966, og er gift med den noget ældre sanger, PAUL SIMON. (der er fra 1941 = 70 år)
Der er altså 25 års forskel på dem!
Det må være som rødvin - det bliver kun bedre med årene!!


Har ''ældre mænd'' mere charme end deres yngre artsfæller?
Ofte er det inden for de kreative brancher, man hører om det, synes jeg. Ta' fx. Paul McCartney.
Men vi hører nok mere om de kendte, da de jo er mere i medierne end så mange andre ''almindelige personer''.
Uanset hvad, så er det en smuk kvinde, der har fundet en dygtig kunstner.

Her er et af mine yndlingsnumre BRIDGE OVER TROUBLE WATER med Paul Simon og Art Garfunkel.


Tak for alle indlæg til mit sidste indlæg.
Søndagen blev afsluttet med en meget smuk kirkekoncert i Viborg Domkirke, hvor min yngste søn synger i kor. Det var Allerhelgenssøndag, og jeg har længe ikke oplevet så smuk en time med korsang og orgel. Helt fantastisk. 


Jeg vil ønske alle en dejlig ny uge
og en skøn mandag aften
Birgitte

10 kommentarer:

john sagde ...

haha good comments Birgitte...
maybe women like "vintage" not only for the house !!! Haven't listened to Edie for years...you have prompted me now thanks !
Gail x

Vitspets sagde ...

Hej måske er det pengene de unge piger er ude efter ..... ????? Kan du have en dejlig aften Knus Karina

ETT RÖTT MONOGRAM sagde ...

Jag brukar gympa till, you can call me al, det är bra takt i den.
Och man kan säga att han gjort ett kap när han träffade Edie.
Och angående glögg, jag har inte gjort egen än iår, men har ett bra recept.
Hoppas pengarna syns på ditt konto idag, kommer och kika på vovven och sen packa in honom i julpapper....
Varm kram
AnnaMaria

Vita små hjärtan sagde ...

Mmmm, glögg som är så gott och stämningsfullt!
Ha en fin kväll.
Kram Agnetha

Frøken Anker sagde ...

Hej Karina
Jeg håber ikke kun, det er pengene, der tiltrækker de unger piger *griner*

Martilie sagde ...

Herlig - ja hva er det med dem?!
Visdom, kunnskap, sjarm, galanteri (ikke veldig tilsted hos de yngre kanskje..), penger, makt.... Ikke vet jeg :)

Herlig musikk i alle fall!

Ha en skjønn aften!

Klem fra Tove

Solveig (Svingenslillehus) sagde ...

Haha, herlig!! Ja si det, hva er det med dem?! ikke godt å si!

Herlig den engelen var!
Ha en fin ny dag i morgen!
Klemmer til deg!

Lisbeth sagde ...

Ja hvad er det med os kvinder der falder for ældre mænd...:-)

Begge mine ægtemænd var henholdsvis 22 år og 18 år ældre end mig.
Det har også gjort mig til enke 2 gange...:(
Men for mig har det nok været at jeg følte mig tryg og godt tilpas, mænd der havde løbet hornene af sig så at sige. Som havde en super dejlig humor, begge 2, både den danske og den engelske ægtemanden..;-)
Vi havde mine og dine og vores børn,i flere forskellige aldersgrupper og det har gået strålende.
De var begge meget ungdommelige for deres alder helt til det sidste.
men jeg tror nok ikke jeg ville gøre det i dag dog...nu jeg er 63..:-)

Dejlig musikstykke..hej fra Lisbeth

(eddas) sagde ...

Kjempefin sang....
ha en vakker dag
klemklem

Fia sagde ...

Haha, ja, min man är 7 år äldre än mig, så han är light-vintage:D Om han varit yngre hade jag inte stått ut med honom, han hade varit på tok för omogen;))
Ha en härlig kväll <3
Kram fia