lørdag den 3. december 2011

3. DECEMBER-STEMNING

SÅ blev det den 3. december.
Men julestemningen er ikke kommet frem endnu.
Så for at fremme julestemningen har jeg købt nogle meget store julebjælder. De er købt ved Jessica med bloggen Ekte Interiør.
Bjælderne skal hænge i mit køkkenvindue i et rødt bånd.



Og så har jeg fundet julestemplet frem, og har lavet nogle TIL-&-FRA-kort på manillamærker.
Lige nu hænger de til pynt i stue-bonzai-birken.


Manillamærket har fået en gammel blonde og en grov snor bundet i hullet. Har du ikke et passende stempel, så klæb gamle bedekort, noder eller billeder fra et gammelt magasin på manillamærket.


Skriv evt. med en vandfast tusch på kortene. Også gerne hen over billedet. Er billedet mørkt, så brug en slettelak til at skrive med.


Jeg skal have pakket julegaverne ind. TIL & FRA-kortene er klar. Så nu tæller vi ned til den 24.

>>Õ^Õ<<

Tak til alle for kommentarer og hilsner.
Det er så hyggeligt at høre fra jer allesammen.



Hav en dejlig lørdag
og nyd den med hinanden
Birgitte

>>Õ^Õ<<

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja, nå teller vi dagene ned:-) Det blir nok fint i vinduet ditt tenker jeg. Koselig å lage egne til/fra- kort. Det har jeg lyst til også:)
Ha en riktig fin helg:)

Klem

Vitspets sagde ...

Det kommer at blive så fint i dit vindue .... Knus Karina

Sussi.Sussinghurst sagde ...

uh uh uh pakke gaver ind...... skal vi nu ikke liiiiige ta' det roligt, de skal da købes først :-)

EKTE INTERIØR sagde ...

Hei hei! Så lekkert du har pyntet med bjellene, det ble kjempefint! De kommer garantert til å bli fine med røde bånd også. :))

Solveig (Svingenslillehus) sagde ...

Sååå koselig dette ble! Herlig i vinduet!
Koselig stemning!

Ha en fin kveld der i Danmark!
Klemmer til deg!

toves sammensurium sagde ...

så flink du er til å lage tags/til-fra-lapper!!!Det aner meg at dine julegaver blir så fint pakket inn at man nesten ikke kan åpne dem;)
toveklem:)

john sagde ...

Oh lovely !! who could think that rusty bells would look soooo nice ! Gail x

Norr om Köpenhamn sagde ...

Hej Birgitte!
Tusen tak for at du kigger ind til mig og giver mig en söd lille kommentar. Det glaeder mig :o)
Så har weekenden passeret og jeg glaeder mig allerede til den naeste. Udenfor mit vindue har den förste sneen fallet idag og julestemningen er på topp ;o)

Den traditionelle adventsstagen i Sverige har alltid 4 lys i raekkefölge. Men idag finnes det så mange andere varianter på den. Jeg kan rigtigt godt lige den danske :o)
Have en rigtigt god mandag, måske det også faller lidt snee hos jer!

Kh
Ulrika

Den Grønne Baljen sagde ...

En deilig tid vi har nå.. Jule forberedelser... alle plukker frem jule pynt og lys...og det er så koselig å kikke inn i vinduene og se stjerner og lys skinne..

jule kulene dine var nydelige...

ønsker deg en fin uke og kos deg masse med advent tida..

Kerstin