torsdag den 26. januar 2012

I did it..!

Vi har i det lille hjem haft en del snakke vedr. tv2, da de ville overgå til betalingskanal.

SKAL - SKAL IKKE?

Vi valgte SKAL IKKE! Så vi startede på en ''kold tyrker'' i december, en total afvænning af tv2. Bortset lige fra julekalenderen, den skulle vi da se!

Og i januar sluttede tv2 så på vores tv!

MEN.... min svigersøn fortalte i søndags om et godt tilbud på 1 års abonnement på tv2 til næsten gratis penge!!! Og jeg svage sjæl takkede ja med det samme. Oveni mit abonnement fik jeg 14 dages fri kanalrundfart mellem udbyderens øvrige programmer. Så jeg ser krimi i lange baner... og næsten lige så mange (intetsigende) reklamer. Og dette er det afgørende for, at jeg ikke køber flere programmer til vores tv... lige nu!!!


Ja, ja, der er jo andet end tv. I know!
Og FRØKEN ANKER. dk skal jo også passes og plejes.


Der er stadig nogle lækre ting, der er på vej ind på webbutikken.
Bl.a. den skønne gamle papirkurv og nogle fine noder med den dejligste patina.



HUSK også min GIVE AWAY. Der stadig mulighed for at deltage


Jeg skal sige tusind tak fra Pernille til alle jer, der allerede har besvaret hendes spørgeskema. Se mere HER


Tak for alle gode råd til mit kommentar-problem. Jeg har prøvet flere forskellige ting. Og det er nu muligt at kommentere ved flere af jer.

Der er blevet ret koldt. Og blæsende. Der er gang i brændeovnen. Både for varmens skyld, men også for hyggens skyld.

Min mand er til noget firma tam-tam, så der er kun min yngste søn og jeg hjemme. Vi har idømt aftenen til ren hygge

Hav en dejlig torsdag
Birgitte

PS... ALLE DE VISTE BILLEDER ER FRA FRØKEN ANKER.dk

7 kommentarer:

Design À la Camara sagde ...

Hahaha, tjaaa, hvad skal man sige -men gode tilbud kan man jo ikke sige nej til og især ikke til latente behov :-D


Har ikke fået deltaget i spørgeskemaet - skal nok få det gjort.

Hygge til dig og søn i divaen i selskab med "colourtossen"

Vita små hjärtan sagde ...

Skönt att det löser sig med kommentarerna, så trist när det inte fungerar!
Vilka härliga saker du visar, hängaren var så fin!!!!!
Kram Agnetha

Roser og Patina sagde ...

Hei Birgitte. Den papirkurven var bare såå skjønn! Du vet å finne de riktige ting til din butikk:) Det er 7 år siden vi kastet ut tven fra våres hus:) Jeg synes det var godt og befriende:) Jeg savner den ikke:) Ønsker deg en riktig god helg. Klem Ellen.

Susan Durup sagde ...

Håber I nyder sneen derude i bakkerne :-)
Jeg kan dårligt undvære mit tv... og jeg lever gerne med reklamerne. Ja - jeg ser ikke så meget tv, men jeg slapper så godt af med en god film eller en serie.
Har deltaget i spørgeskemaet... håber alle besvarelserne bliver brugbare for din datter.

Rigtig god weekend.
Hilsen Susan

Just a Little Vintage sagde ...

Så vakre skatter du viser=)!!

Ha en herlig helg og kos deg masse!
Klemmer!

Fru Andersen sagde ...

Nydelige bilder, som vanlig;-) Du har så mye vakre gjenstander!

God helg!

Anonym sagde ...

Tank you for your nice comment! I love to look around on your blog,..your decorations are beautiful! Those little birds are so cute!

Love,
Esther