onsdag den 15. maj 2013

Med kaffe i koppen, og ro i huset


Udenfor falder en stille regn. Optimistisk havde jeg hængt tøj ud på snoren, men det bliver nok ikke tør i dag.

Istedet sætter jeg varer til salg i netbutikken,



Gamle stofæsker er altid fine at pynte med.
Og så er det også en smuk måde at gemme rod væk.


Et gammelt spejl med en malet træramme, og en kaffeskål fra Lourdes er der også kommet i butikken.


Gamle smørebrætter får jeg aldrig nok af.


Dette er en gammel sæbeskål. Med låg. Men den kan også bruges til måske smykker...


Er du mere til det rå, så er denne skønne sæbeholder i zink sikkert sagen istedet.


Har du spørgsmål til varerne, er du velkommen til at sende en mail: info@froekenanker.dk


Eller tag et kig på www.Froeken-Anker.dk


Hav en dejlig onsdag.
En hilsen fra regnen
Birgitte

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Herlige nyheter:)
Her får man heller ikke hengt ut tøy, det regner hver dag men håper det snur snart!
Fortsatt herlig dag
Klem Merete

Mor Inger`s hus sagde ...

Her regner det også, 2 grader varmt og det snør i fjellet :(

Men hjelper på humøret å lese flotte blogger, slik som din.

Klem

Jennys Vita Villervalla sagde ...

Vackra saker som vanligt! ❤
Ha det fint!
Kram
Jenny

Anna Stenberg sagde ...

Åh så mycket fint! Mvh Anna

Sussi.Sussinghurst sagde ...

Gemme rod væk i ???? Hvaffor noget rod????

Diana`s sagde ...

dejligt med ro og tid til en kaffetår..
jeg undre mig som sussi..Rod, hvad er det ??? :)
god dag og pinse til dig
kh Diana

Frøken Anker sagde ...

Kære Sussi og Diana
Nu skal I vist passe på med jeres glorier, at de ikke bliver smudsige ;o)