lørdag den 14. september 2013

Tanken om sushi...


Lørdag..

-butikken er åben i dag fra 10 - 16
-min mand håber at have lavet 1.del af varmen færdig, inden han imorgen tidlig tager på forretningsrejse til Columbia.
-og så skal vi ud og spise sushi i aften!



Ikke alle er vild med sushi. Og nogle har næsten panik i stemmen, når de første gang skal smage det. Det er blevet en modegrille i mange større byer. Og heldigvis er det ved at være udbredt flere steder i landet.
Jeg spiser gerne sushi, og gerne flere gange om måneden. Mens min mand ikke er begejstret. Han har ellers boet i Japan i ½ år, meeennn...

Og hvorfor skal vi så spise sushi?
Joo, han havde lovet at vi skulle have en fridag igår, inden han skulle på rejse. Men det holdt desværre ikke stik, da varmeinstalleringen trak ud. 
Så bytte-bytte-købmand, så skulle han med ud og spise sushi i aften.
[Det skal lige siges, at der også er andre retter end sushi. Og det kan han godt lide...]

KAN DU LIDE SUSHI?


Jeg vil også lige ønske god weekend til alle. Og så vil jeg dappe i butikken, og gøre klar til at åbne.

HUSK OGSÅ...
www.Froeken-Anker.dk er der kommet nye varer ind.

God weekend
Birgitte

4 kommentarer:

Mor Inger`s hus sagde ...

Sushi er ikke min favoritt, men så lenge det finnes andre alternativer så går det bare godt :)

Kos deg med sushien og nyt kvelden.

Klem fra Inger

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Jeg kan bedst lide dem med laks og rejer - rå hvid fisk naaaahhhh, helst ikke - og desuden kan jeg ikke spise med pinde, så det bliver nemt lidt pinligt - men giv mig bare en halv snes sticks med stegt kylling (og ingen ris.... igen det med pindene)
Håber at det var rigtig godt.

Anonym sagde ...

Håper du har hatt en herlig kveld.)
Ønsker deg en god Søndag i morgen
Klem Merete

Frøken Anker sagde ...

Jeg kan fortælle, at det var en succes... at spise sushi. Min mand kunne meget godt lide de andre retter :-)