onsdag den 9. oktober 2013

KOM MED i FRØKEN ANKER


Hej kære blogger

I dag er vejret gråt, der er regn på vej.
DERFOR vil jeg invitere jer med et smut i butikken, www.Froeken-Anker.dk




FRØKEN ANKER består af 3 rum. Vi startede i det ene rum i 2007, men det blev hurtigt for småt. Endnu et rum blev lagt til, men snart kunne min mand fornemme, at han hellere måtte bygge noget ekstra til. Det blev Annekset, hvor der primært er møbler og udendørs ting.




Sidenhen har han bygget diverse ekstra rum til lager mm. Der er lidt Kong Chr. d. 4. over ham!!! En kopi af Rundetårn bliver det nok ikke til!




Alle de viste ting kan findes på vores hjemmeside, www.Froeken-Anker.dk eller i butikken, der er åben hver lørdag, kl. 10 - 16.

Tak for kommentarer til det sidste indlæg. Jeg kender godt Magnolia Pearls hjemmeside. Men det er meget dyrt at købe hjem fra USA. Så indtil nu har jeg valgt at købe fra EU-lande.

Hav en dejlig høst-dag
Birgitte


7 kommentarer:

Sussi.Sussinghurst sagde ...

Tak for rundturen, hvad er det mon for et dyr man kan skimte bagen af på det første billede med lysestagen, endnu et af dine skønne får?

Frøken Anker sagde ...

Hej Sussi
Ja, det er et får. Jeg tager et billede af den, og sender til dig på mail ;-)


Fia sagde ...

Vilken fin krona i bakgrunden på sista bilden ♥ Ska genast kika in i butiken! Kram fia

Anonym sagde ...

Her var det masse flott:)
Og for en nydelig gammel lampe:) noe sånt jeg tenker på når jeg nå flytter til over spisestuen:)
Klem Merete

toves sammensurium sagde ...

Så mye fint....jeg håper jeg snart kan få gå rundt i butikken din og selv puste inn og nyte atmosfæren og alle fristelsene!!!!!
Toveklem :)

Jennys Vita Villervalla sagde ...

Underbara ting!
Ha det fint!
Kram
Jenny

ETT RÖTT MONOGRAM sagde ...

Och idag är regnet här, det kom in inatt. Det regnar och blåser, ser löven som blåser på tvären utanför fönstret där jag sitter nu.
Jag kikar ofta in i din butik, är så roligt och kolla alla nyheter.
Stor kram
AnnaMaria