onsdag den 27. november 2013

Så hyggeligt


Dagen i dag startede med en tur til børnehaven. Julius, 3 år, og Clara, 1 år, havde inviteret mig, mormor, til jule-klippedag. Åh, hvor var det dejlgt. 1½ time med bløde arme, lim mellem fingrene, banan på tøjet og masser af kærlighed.


Samtidig benyttede jeg lejligheden, når jeg nu var i byen, til at få købt nogle julegaver. Der mangler kun nogle enkelte, så er alle gaver i hus. Skønt!



Hjemme igen, og klar med friske varer på hjemmesiden. Se selv her,



I weekenden holder vi åben både lørdag kl. 10 - 16.
OG søndag kl. 10 - 14.

Adressen er:
 Bisballevej 12, Grundvad, 8800 Viborg

Kig forbi, hvis du alligevel er i området.


HAV EN DEJLIG AFTEN
Birgitte



5 kommentarer:

Sussi.Sussinghurst sagde ...

Det lyder vel nok hyggeligt med juleklippedag.
Hvem har du købt de fine nye støvler til ? :-)

Frøken Anker sagde ...

Sussi, de er da til dig ;-)

Sussi.Sussinghurst sagde ...

Kære Nissemor - jeg tror næppe jeg kan få mine forvente fødder ned i de knapstøvler - jeg har dog set på bloggen "52 Flea" (kender du den) at man kan lave meget fine dekorationer i gamle støvler. Selvfølgelig ville jeg gerne købe huset.... jeg vil også gerne købe en villa på Strandvejen.... men sådan er der så meget :) :) :)

Anonym sagde ...

Høres ut som dere har hatt en kjempe kos sammen:)
Kos å ha de små rundt seg kan jeg tenke meg:)
Nydelig ting du har som alltid, likte utrolig godt de gamle støvler:)
Ønsker deg en herlig helg
Klem Merete

G:a Affären sagde ...

Vilken lycka att få inbjudan till pysseldag med barnbarn, förstår din kärlek.
Och så fina kängor!

Kramar
Cia