torsdag den 27. februar 2014

Lidt mix - og lidt max!


Det er dejligt mildt ude.
Foråret venter på os. Hvem har ikke lyst til at rode lidt i haven, 
eller hænge vasketøj ud til tørre.
Eller bare finde et lunt hjørne med en kop kaffe!


Der er kommet nogle fine glasklokker i butikken. Der er et lille hul i toppen, så evt. fugt kan komme ud. Og frisk luft ind igen.
.

For at holde os til haven, så er dette fine Flora Danica-lignede billede også kommet i butikken.



Gamle chokoladeforme er både dekorative, men også anvendelige, hvis der skal laves lidt lækkert til den kommende påske.


Da jeg var barn syltede min mor asier i disse syltekrukker. Så der er nogle gode minder, når jeg ser krukkerne.
Idag bruges de nok mest til at plante i. Denne 2L krukke vil også være fin til at have køkkenredskaber i.



En gammel apotekerdåse er også flot at plante i.
Eller til opbevaring..



De viste ting - og mange andre - kan ses på


Jeg vil et lille smut i haven, og nyde det skønne vejr. Så længe det varer. Jeg har hørt, der skulle komme skyer og regn!

Hav en dejlig torsdag
Birgitte

1 kommentar:

Sussi.Sussinghurst sagde ...

Jeg tror at foråret allerede er kommet, overgartneren er ihvetfald lige nu ved at hapse hovederne af Erantisserne..... han vil ikke ha' at de breder sig mere end de allerede har gjort..... jeg tror han taber kampen :-)