fredag den 16. december 2011

Hvad du ønsker, skal du få...


Det ville da være dejligt, hvis man kunne få alt, som man pegede på, ikk'?! Men måske var det ikke så sjovt alligevel!!!


For det første ville der nok blive pladsmangel på et tidspunkt. Og glæden ved at vente på noget, man gerne vil have, er nok heller ikke så stor længere.


Jeg læste artiklen om Franciska med bloggen Franciska Vakre Verden i det nye VAKRE HJEM. Hvert år sorterer hun og børnene ud, og forærer det, der ikke bliver brugt længere, til et krisehjem. 
En rigtig god idé, som vi nok er en del, der kunne bruge.
(derefter ville der så være plads til mange andre ting...hmmm... måske det skulle være et weekendprojekt i det nye år!!)


Vi har været på en lille indkøbstur, og købt nogle smukke og specielle (og unikke) varer med hjem. Ting, der var overflødige i et andet hjem, og som måske kan sprede glæde ved andre i et nyt hjem.

Hvad med dette smukke og antikke fuglebur?

Eller en skøn gammel fægtemaske?!

Denne kurv i metal er bare så flot med appelsiner eller nødder i.


Disse flotte kaffeskåle og mælkekande kunne vi ikke stå for.
Er det ikke bare skønt?!


Og så min store lidenskab - gamle musikinstrumenter!
Denne harmonika minder mig om min bedstemor, der spillede på harmonika. Desværre kan jeg ikke selv spille på den.... men det kunne måske læres...


I dag er der kun 8 dage tilbage.
Hvor blev december måned dog af????

Med dette SUK, vil jeg ønske alle en dejlig weekend.

Og husk min GIVE AWAY på søndag

Birgitte

7 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sagde ...

Jag vet en sak jag får som jag önskar mig väldigt mycket, snart snart åker pappret av! Men det är tur att man inte får allt man önskar, då skulle nog livet bli trist. Och wow vilka nyheter. Ljusstaken, nallen och masken gillar jag väldigt mycket.
Ha en fin helg
Kramar
AnnaMaria

Sussi / Sussinghurst sagde ...

næh, nej det ville være skrækkeligt hvis jeg havde fået alt det jeg ønskede mig gennem tiderne. Jeg har ikke plads til mere (og det er vi flere der mener!!!) så når nyt kommer til, må andet ud. Men juletræet dér (som sikkert ikke holder evigt her hos mig), det kunne jeg ønske mig, det ligner ikke de små træer man kan købe heromkring. God weekend

Mit Vintage-Hus sagde ...

Hej Birgitte

Du har ret - det er nok meget fint, at man ikke får alt hvad man ønsker sig.

Og sikken nogle skønne ting du har købt hjem. Det er skønt med ting der oser af historie.

God jul til dig også :)

Vitspets sagde ...

Så flotte bilder ... Knus Karina

Vita små hjärtan sagde ...

Att önska är mysigt! Sen kan man ju inte få allt! Vilka underbara saker du visar!
Ha en fin helg.
Kram Agnetha

john sagde ...

Hello ! my grandfather played the accordion but I cannot play anything...my brother can, he must have got the musical genes hihi ! It's good to give away things no longer needed...we usually give to the local cat shelter. I love the vintage bird cage and the fencing mask ..very nice. Happy 4th advent...Gail x

Min Gamle Jul sagde ...

Ja, det var da godt nok nogle fantastiske ting, du viser - er vild med den lille kurv.

Kh. Marlene