mandag den 24. september 2012

At rejse, er at leve


Jeg elsker at rejse!
Det behøver ikke at være i flere uger eller måneder. Bare det at pakke kufferten eller tasken, og drage ud for at udforske nye steder, det er jeg vild med.


Hvis turen varer for længe - tja, så får jeg hjemve. Jeg savner min hund, min seng og min have!


Den næste tur er på tegnebrættet. Jeg vil gerne til Færøerne. Med min mand og mine forældre på 75/78. Hvornår det skal afvikles, det ved jeg ikke endnu. Måske til foråret. Det skal planlægges først..

Er der nogen, der kender noget til Færøerne, så hører jeg gerne fra dig :-)

Hav en dejlig mandag
Birgitte

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hei:)
Høres herlig ut:)
Å bare pakke kofferten å dra på nye turer og nye steder:)
Skjønner godt at du nyter dette:)
Herlig gammel koffert:)

Klem Merete

Frida sagde ...

Det låter som en härlig tur, jag hade också gärna åkt dit. Vilken fin resväska!
Kram Frida

G:a Affären sagde ...

Vilken läcker bild, jag gillar även färgerna!
Ditt resmål låter spännande och ändå lite ovanligt men jag känner ingen som varit där. Där finns det säkert mycket att se!
En del av resan är nöjet att planera också!
Den längsta resan jag gjort varade nästan ett år, åh som jag saknade min hund! Jag var rädd att den inte skulle känna igen mig och föredra mannen som tog hand om honom...men så blev det inte, tack o lov!

Kramar
Cia

Mor Inger`s hus sagde ...

Å reise er å komme videre...
Nydelige bilder.

Og du kan glede deg til Færøyene - ett fantastsisk øyrike. Er så mange år siden jeg var der, at jeg må tenke meg om. Torshavn er en vakker by, går ut fra at dere skal bo der. Vi gikk med en seilskute rundt Sudurøy. Dere må ta båt mellom øyene. Lammekjøttet på færøyene er helt fantastisk godt.
God reise.

Klem

Fågel Blå sagde ...

Åhh så spännande!
Det är kul att resa, man blir glad av att vara ute på äventyr!
Ha en fin vecka
Kramar Kathrine