onsdag den 10. juli 2013

Når NYT & GAMMELT mødes


UF det er svært i disse dage!
Udenfor skinner solen, og jeg vil helst være i haven hele tiden.
Men der skal jo også arbejdes. Bare lidt.

Der er kommet rigtig mange skønne ting hjem i butikken.
Se mere her... www.Froeken-Anker.dk



En privat samler ville af med en del gammelt og smukt fattigmandssølv. Så vi var så heldige at kunne købe det. Se mere på www.Froeken-Anker.dk




Fra den sidste indkøbstur kom dette flotte og gamle keglesæt med hjem. Det er komplet med 9 store kegler + 2 kugler i træ. Det hele står i den originale kurv. Det er så flot og dekorativt. Se selv på www.Froeken-Anker.dk




Det gamle smykke skrin skulle være fra Napoleon-tiden, altså 1800-tallet. Det er meget smukt, og har de fineste filigran-udsmykninger.




Har du spørgsmål, så er du velkommen til at skrive til min mail: Birgitte@froekenanker.dk

Jeg vil smutte i haven og trække lidt ukrudt op!

Hav en dejlig sommerdag
Birgitte

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nydelige ting du har fått inn:)
Ja, været er bare heltvutrolig nydelig om dagene , bare å nyte:)
Klem Merete

Sussi.Sussinghurst sagde ...

Min pakke nåede frem inden jeg tog på ferie, men da jeg skal give mig selv den i fødselsdag (her sidst på måneden) fik jeg min mand til at åbne pakken (den vejede nemlig kun det halve af hvad du har skrevet i "butikken") - og han kunne berette at de var hele og fine...... jeg GLÆDER mig til at dem.

Tidevarf sagde ...

Så vackert fattigmanssilver som du har i din butik.

Önskar dig en vacker dag.
Kram
Anneli