lørdag den 28. december 2013

Hvor er min brugsanvisning..?!


Jeg har fået ny kamera-linse

og jeg kan ved g... ud ikke finde ud af den! Jeg har prøvet at læse - og at forstå - brugsanvisningen. Jeg har haft min søn på, og han har vist mig nogle tips.
Det værste ved dette er, at jeg må indse, at jeg er ved at blive ældre!! Jeg fatter ikke så hurtigt længere!!
Min fars motto var altid: Øvelse gør mester. så det må jeg følge her. 
Indtil videre, så må I finde jer i mine forsøgs billeder.



Der er kommet nye varer i butikken.
Se mere på


Jeg er lidt vild med gamle marionetdukker. I min barndom var der ikke megen dansk tv. Så jeg er opflasket med tysk tv. Der blev vist mange gode børneudsendelser. Bl.a. en del med marionetdukketeater. Fascinationen er da også blevet hængende.





Vi står midt imellem jul og nytår. Skal - eller skal ikke - tage al julepynten ned? 
Jeg har valgt at tage lidt væk, og lade lidt blive hængende. Det er ligesom en 'kold tyrker' at fjerne alt på een gang.

Butikken er åben i dag, så jeg vil arbejde lidt. Med julepynten.

God lørdag
Birgitte

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Innom for å ønske deg et
RIKTIG GODT NYTTÅR:)
Klem Merete

G:a Affären sagde ...

Åh så jag känner igen mig med oviljan till att följa en bruksanvisning, jag tror din far hade helt rätt!
Jag tycker du har fixat det helt förträffligt och marionettdockor är jag också barnsligt förtjust i, vi fortsätter väl att leka livet ut?

Kramar
Cia