torsdag den 27. marts 2014

1-2-3 haveklar


Foråret er kommet

I FRØKEN ANKER har vi fundet en del haveting frem. Gamle vandkander, havekrukker og de fine havefigurer står ved butikken hver lørdag.

Du kan naturligvis også se de fine ting 




I haven er det rart med nogle specielle steder med en bænk, eller et bord og et par stole, så man får lyst til at sætte sig ned, og nyde haven.


Stolene har et romantisk og nostalgisk udseende. En stol, der vil blive bemærket i haven.

 




De gamle havefigurer er lidt hyggelige i haven. Men også inde, hvis du ikke kan nænne at stille dem ude.

Vi skal igang med den helt store renovering i haven i år. De mange små børnebørn betyder, at min forhave skal laves om til en gårdhave med fliser istedet for græs. Det bliver dejligt.
Mere derom, når vi kommer igang.

Og husk lige..
På søndag er det sommertid, så skal urene sættes en time frem.
(Jeg glemmer det tit selv!!)

Hav en dejlig dag
Birgitte


3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Så flotte ting:)
Elsker disse gamle vannkanner:)
Ønsker deg en herlig helg:)
Klem Merete

toves sammensurium sagde ...

Så mye fint til Hagen ~ akkurat slike ting jeg liker og som skaper den stemningen jeg vil ha!!! :)
Jeg tror jeg stemmer for kjøretur til Danmark i ferien....og B.l.a en sving innom deg :)))
Alltid så utrolig mye fint !!!
Toveklem :)

Nordisk gammelt sagde ...

fine ting du har til haven - og til det gode vejr.
Hilsen Lise