onsdag den 16. februar 2011

ENGLEVINGER

Englevinger findes ikke kun på ryggen af en engel.
Englevinger kan vi også se i diverse indretnings magasiner og -bøger. Fx. med fjer på ryggen af en gine, i karton med gamle skrifter, som vedhæng i sølv i en halskæde, i stof med den sødeste fjerkant eller i det fineste organza med pailetter.





Disse vinger er klippet i karton, og har fået nogle gamle breve klistret på. Et billede af et par engle er sat på det ene par vinger, og et motiv af et ur, er klistret på de andre vinger.
Til sidst er der blevet limet en blonde til ophæng på vingerne.

Sødt og enkelt at bruge en snevejrsdag på.

PS..du kan endnu være med i FILM AWAYen

Hav en dejlig onsdag aften ;-)

7 kommentarer:

Martilie sagde ...

Ååå så nydelige :) Jeg elsker englevinger og driver og leker meg litt med applikasjon og puter..
Disse var bare skjønne :)

Likte også godt forrige innlegg, dette var helt nytt for meg - men akk så vakkert!

Ønsker deg en nydelig kveld..

Klem fra Tove

Anne sagde ...

Fantastisk nydelige englevinger!!
Så vakkert...så vakkert..
Takk for at du deler med oss hvordan det kan gjøres.
Ønsker deg en fin helg og gleder meg til å titte innom deg igjen!
Klem Anne

Behindabluedoor sagde ...

Hei.
Nydelige englevinger og flott Inspirasjon Birgitte:)))
Ønsker deg en flott dag.
Klem:)

Frøken Anker sagde ...

Tak for jeres søde kommentarer. Utroligt, hvad man kan finde på at lave, fordi det sner :-D

Hav en dejlig - og kreativ - dag
Birgitte

salige lavendel sagde ...

De var flott lavet! Takk for hilsen hos meg, jeg kommer nok ikke til å glemme hva LOL betyder, hihi.

Unknown sagde ...

Så nydelige de var ♥ Jeg elsker englevinger;) Sp smart og klippe de ut i kartong, det enkle er ofte det beste!

Ha en fin helg!

Klem Line

Martilie sagde ...

Hei hei - jeg er blitt helt opphengt i engler og nye ideer popper stadig opp.. ha ha.. Egentlig litt morro for det begynte med en diskusjon med en venn om motorsykkelvinger - og jeg endte opp med sarte feminine vinger..

Jeg elsker høye hæler og dte er en fryd å brukw. Gleder meg til sol, sommer og sandaler :)

Tenk, nesten helg allerede. Jeg får finne sengen så jeg klarer å stå opp 07.00 ;)

Natta -og GOD HELG til deg..

Klem