mandag den 18. april 2011

VI FLYTTER UD

HUSKELISTE TIL INDKØB:

¤ emaljekande - skal bruges som vandkande
¤ zinkbaljer
¤ planteskovl
¤ krukker
¤ vand i fuglebadet
¤ blomster
¤ havehandsker
¤ plantemuld

TJEK TJEK...
En enkelt gammel og patineret jernfrise - eller 2 - til klatreplanterne. Eller bare til pynt på terrassen eller ved hoveddøren.

Flot, ikk' ?

Jeg kunne jo også vælge denne frise istedet...

Den har de sødeste små englebasser, et farligt fabeldyr og frugt og blomster som motiv.

TJEK TJEK

Hvad mangler jeg mere til mit nye uderum...

FORKLARING...?
Vi skal bruge påsken på at lave ny terrasse. En stor flot terrasse med plads til ALLE børnene - på EEN gang!
Det skal være vores nye ''hjem'' hele sommeren. Så det skal naturligvis indrettes. Vi bor nærmest ude om sommeren, når vejret er til det. Ellers slår vi vores store parasol op, og sidder under den, og lytter til regnen.

Lidt nørdet, men hyggeligt. Og afslappende. Mange gode og dybe samtaler foregår på denne måde - under en parasol. Og med en kop kaffe, naturligvis. Det er ren kvalitetstid...

De viste ting er naturligvis fra FRØKEN ANKER.

NYT PÅ HYLDEN
Er de ikke bare skønne?
Det er gammel blonde, der er viklet på en trætrisse.
Blonderne kommer fra en fransk syerske.


De fine blonder med trisse er lige kommet i webbutikken.
Fine og dekorative er de, f.eks. flere på et fad eller i en kurv.
Nogle er ens i blonden, andre er helt forskellig.

Snart færdig...
De sidste dages gode vejr har gjort, at jeg har fået drukket MEGET kaffe, og læst min krimi næsten færdig. Men arbejdet skal også passes! Og flere varer er på vej til butikken.

HUSK!
Der er åben i FRØKEN ANKER
PÅSKE-lørdag kl. 10-16.

...hvis du skulle komme forbi

Hav en dejlig aften
Birgitte

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

For en nydelig blogg!!
Masse herlige bilder♥

God påske!

Klem Anita

Alfa sagde ...

Så flotte ting...ønsker meg...gleder meg til å se resultatet.
Klem

MissMette sagde ...

Hei Birgitte
Så mye fint du har ღ har også vært inne å tittet litt på netbutikken din :) masse, masse nydelige ting... Ønsker deg en fortsatt fin uke og god påske til deg :) Klem fra Mette

(eddas) sagde ...

De er så nydelige disse frise ene...skulle ønske meg noen slike:)
ha en riktig koselig påske med familien..
klemklem

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sagde ...

Så mange nydelige blonder...Frisene var også flotte.
Ønsker deg en riktig god påske:))

Gry sagde ...

Åh, jeg synes jeg kan se for meg deres deilige terrasse, fylt av herlige mennesker som lever livet i sammen <3 Det høres ut som en super plan, tenker det blir veldig flott! Og koselig!! Så viktig å ta seg tid til den gode samtalen, over en kaffekopp...

Jeg ønsker deg og dine en riktig god påske, nyt utelivet til fulle ;) Klem fra Gry

Hellemor sagde ...

Kære Birgitte, tusind tak for det fine kort! Har aldrig set sådan et kort før - utroligt fint :-) Se blog :-)
Og hvor jeg dog gir dig ret i at det er noget af det bedste, at sidde ude om sommeren, uanset vejr... jeg tror jeres terrasse blir SÅ fin, med alle de ting du har i butikken :-) håber vi får se billeder, når den er færdigindrettet?
Masser af påskehygge til dig og dine.
Knuser fra Norge

Marie sagde ...

Hei Birgitte!
Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg :)
Så fin blogg du har!
God påske til deg!
Klem Marie

Blonder og perler sagde ...

Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min.
Her var det jammen mye fint. Nydelige ting akkurat i min smak.
Jeg legger meg til som følger av bloggen din, for hit skal jeg garantert igjen.
Jeg ønsker deg en riktig god påske og lykke til med verandaen.

Klem Frida