tirsdag den 28. juni 2011

TAK Pernille


Pernille er min datter på 23, og mor til Julius. Pernille har arvet nogle af de samme interesser, som jeg har med gamle, franske ting. Og hun har skabt et fantastisk smukt hjem, uden at overfylde (som hendes mor måske godt kan gøre - lidt) med en blanding af nyt og gammelt.


Pernille har ferie fra sine studier, så hun har været så sød, og hjælpe mig med at tømme nogle af kasserne med de skønne og gamle ting, der er kommet hjem.



Nogle af tingene viser jeg her i dette indlæg.



Der er mulighed for at se flere NYHEDER HER




Jeanne d'Arc Living kommer med en ny bog til efteråret,

FANTASTISKE FRISTEDER.

Bogen kan forudbestilles allerede nu ved FRØKEN ANKER.


Bogen har fokus på det hyggelige, autentiske og primitive liv i sommerhuse, kolonihaver og andre skønne, rolige pletter i Danmark. De er personlige,skæve og anderledes,end de fleste andre steder,og netop derfor værd at vise frem for andre.



Bogen har mere end 400 flotte billeder, fotograferet af Jeanne d'Arcs fotograf, Lonnie Würtz Jensen. Bogen er lavet i samarbejde med en stylist og indretningsarkitekt. Tekster har Vivian Christensen stået for.

Mål: 24 x 32 cm
Antal sider: 184
Soft silk hardcover med smudsomslag

Spændende, hvad Jeanne d'Arc-pigerne har fundet på denne gang.
Men bogen er bestilt hjem til butikken, og kan allerede nu forudbestilles.
Den udkommer den 15. oktober 2011.


Det har været en smuk solskinsdag i dag. Termometeret har stået på 25 grader det meste af dagen. Aftenen tyder på at blive en af de smukke, med mulighed for at opholde sig i haven til klokken sent.

VELKOMMEN til alle nye følgere.
Jeg håber, I må føle jer underholdt på min blog :o)

Og tak til alle, der skriver en kommentar.
Jeg har ikke nået at svare alle endnu, men det kommer.

Hav en skøn sommeraften
Birgitte

6 kommentarer:

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Fine små englebasser - spændende med den nye bog,sikkert fuld af smukt fotograferede billeder. Jeg synes det går lidt skidt med det her, mine billeder bliver ikke så klare og lyse som jeg kunne ønske, suk - den fine æske kommer slet ikke rigtig til sin "ret", suk!

Fia sagde ...

Hej igen! Alltid lika underbart att titta in till dig;))) Missa inte Awarden jag har till dig på min blogg, finns i gårdagens inlägg! Stor kram till dig/ Fia

staudecafeen sagde ...

jeg må bare bestille den bog:) Anne Gine

Diana`s sagde ...

hej ..sikke fine ting
hvor er det fint ,ved du hvad teksten betyder , eller hvad det har været brugt til ?
øv kan igen ikke nå ud til dig lørdag,. skal arbejde 9-21.har glemt hvornår du holder ferie..
dejligt at din datter kan gi dig en hånd, skønt at ha fælles interesse Hej fra Diana

Diana`s sagde ...

hej igen .jeg nøjdes da vist lige med at tænke teksten ,mente jo den tavle lignende sag , med noget der minder om nåle ??? diana

ETT RÖTT MONOGRAM sagde ...

Du har en snäll dotter, kan tänka mig att det var mycket och packa upp. Alltid så spännande och se dina nyheter, och nu när jag upptäckt att det går toppenbra och handla från DK är det extra spännande.
Soliga kramar
AnnaMaria