lørdag den 22. oktober 2011

''Nye'' gamle gardiner


For et stykke tid siden fortalte jeg om gamle tekstiler, der var kommet hjem i butikken.
Et enkelt fag blev dog i privaten, for det skulle hænges op i badeværelset.


Vi har et stort vindue med materet glas i badeværelset. Det skal udskiftes på et tidspunkt, men indtil da, kan et gardin skabe hyggen.


Gardinet er hængt op med små klemmer, så det hurtigt kan tages ned og vaskes. Da det var for langt, blev det foldet over. Jeg kunne ikke nænne at klippe i det.


Der skal ikke meget til at skabe hyggen.

Hvad bruger du til at skabe hyggen
- og hvad er hygge for dig?

Det er lørdag, og butikken FRØKEN ANKER er åben.

Ò Ó
Husk også
min GIVE AWAY.
Se mere HER


Jeg vil ønske alle en dejlig weekend
Birgitte









Ò Ó

7 kommentarer:

(eddas) sagde ...

Koselig gardin på badet det der...
ha en kos lørdag
klemklem

Alfa sagde ...

Slike nydelige tekstiler gjør det alltid fint:0).
Ha e kjempe fin lørdag.
Klem Alfa

Millas hem sagde ...

Enkelt och fräscht!
Gillar "lätta" gardiner!

Kram Camilla

Vitspets sagde ...

Hej jeg har også mange gamle tekstiler både til gardiner og duge på bordet . Hygge ja at tände mange lys. Knus Karina

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Hygge kunne være: en lidt mørk søndag eftermiddag, søndags-regngøringen er overstået, jeg har kreeret en lille opstilling af nyanskaffet gammel skrammel og lavet et lille blomsterarrangement med levende lys ( a la frk.Iberis, jeg har et nyt Jeanne D'arch magasin og der er sat en god CD på og nu kommer overgartneren med frisklavet kaffe og friskristet franskbrød.....jo, jo, det ér sket, og det kunne måske ske igen :)

ETT RÖTT MONOGRAM sagde ...

Blev jättefint, smart och hänga upp dom med nypor också. Och det är jättefint med vitt, blir så fräscht och ljust.
Ha en skön söndag
Kramar
AnnaMaria

Marit sagde ...

For en flott gardin! Lett, luftig og koselig..ble nydelig!:)

Klem Marit