fredag den 3. august 2012

SENSOMMER SHOPPING


God morgen kære bloggere.
En smuk morgen at vågne til. Solen skinner fra en næsten klar himmel. En rigtig sensommer morgen.


Jeg har været på en lille shopping tur. Det blev til rigtig mange skønne og unikke varer. Og mange er endnu ikke pakket ud.

Vil du se mere, så besøg netbutikken, FRØKEN ANKER

Jeg vil lade billederne tale for sig selv.







Denne sjove slaskedukke - eller mannequin - er lavet i træ, og sat sammen med tykke reb. Den ville være fin at hænge vintagetøj på. Eller hæng den op i børneværelset til fornøjelse for børnene.




Det er fredag, og weekenden står og banker på. HUSK - der er åben i butik/showroom

LØRDAG KL. 10 - 16

Måske ses vi :-)


Hav en dejlig fredag
Birgitte

7 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sagde ...

Du hittar jättemycket fint på dina shopping turer. Burkarna och friserna är underbart fina, och lilla hustomten så söt. Här har det regnat inatt, ser ut och bli en mulen dag. Njut av solen.
Kramar
AnnaMaria

Anonym sagde ...

Så utrolig mye flott du har fått inn:)
Bare vakre ting som jeg elsker:)
Ha en herlig helg

Klem Merete

Husmannsplassen i Hidlesundet sagde ...

Her er det mye kjekt. Jeg liker spesielt godt de emaljerte krukkene! Nå frister du meg igjen med mange godbiter:-)
Ha en flott helg!

Sussi / Sussinghurst sagde ...

øj nogen fine gitre, der kunne nok gro klematis i..... nå men, jeg er gået på efterløn - og i dag har jeg fået at vide,hvor meget jeg får udbetalt. Jeg skal ikke klage, men gitre kan der ikke blive til.

Home Bohemia sagde ...

Såå mycket FINT du visar!! Var hittar du allt? Du har känsla för att hitta vackra saker. jag gillar din nya "look" på bloggen. kram Maria

Hvidt, slidt & patina sagde ...

Sikke en masse skønne ting & sager, du har lagt på ;) Og dine madonnaer er meget smukke...Hvordan går det med den søde lille misser ??? Den har jeg virkelig fulgt, og set billederne mange gange ;) elsker katte...Ha en rigtig god weekend, kh Camilla..

Rose Garden Malevik sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.