tirsdag den 16. oktober 2012

Lommealter og andet småt

Jeg tror, at mange samlere kan lide at rode i kasser og æsker. Ofte ligger de små skatte gemt i dybet der.

De små lommealtre ligger oftest i de små kasser med medaljoner, kors og amuletter.

Åbner man først for sådan et lille etui, åbner der sig et lille miniature kunstværk.


Som fx. denne lille Skt. Therese. De små figurer bæres i tasken eller i lommen som beskyttelse. Hver helgen har sit felt for beskyttelse. Læs evt. mere på www.GUMA.dk
SE FLERE LOMMEALTRE PÅ WWW.FROEKENANKER.DK

 
Tak for alle jeres søde kommentarer til de sidste indlæg

Nu vil jeg fatte mit fotoapparat, og tage billeder af de nye varer, der står og venter :o)

Hav en skøn dag
Birgitte

4 kommentarer:

OlgaA sagde ...

Skatter!! Vilka skatter du har!! Lyckoost!!

Ha en fin vecka!

kram/Olg@

Anonym sagde ...

For noen vakre skatter du har her:)
Hvor finner du alle disse herlighetene:)
Klem Merete

Mor Inger`s hus sagde ...

Så spennende.

Har aldri hørt om lommealter før. Men dermed så lærte jeg noe nytt i dag også :)

Klem fra Inger

Diana`s sagde ...

Neeejiii, hvor er de fine , det har jeg aldrig set før...simpelthen yndige..jeg må ind og tjekke dem på din hjemmeside..god weekend
Diana