søndag den 13. januar 2013

Doven søndag


Søndag har været en doven-slappe á dag. Jeg har købt 4 nye krimier, og de skal helst læses så hurtigt som overhovedet muligt.... hvis jeg bare havde tid. De kan være svære at slippe. Især når man er lige midt i opklaringen af et mord!
Men der er jo også andet i verden end krimier. Fx. vasketøj!

Ikke det mest interessante at lave. Men det positive er - hvis man kan omtale det på den måde[?] - at jeg kan se, hvor langt jeg er kommet. Det har været en af de ting, der ikke har været tid til i den forløbne uge.


Der er også blevet taget nye billeder af nogle fine gamle ting.
Se mere på FRØKEN ANKER.




HVAD HAR DU LAVET I WEEKENDEN?


Det er tid til at begynde på aftensmaden!
-og det var så den weekend..

Hav en dejlig aften - og en dejlig ny uge imorgen
Birgitte

6 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sagde ...

Helgen har gått väldigt fort, här har vi lagat och slipat golvet. Men krim läser jag gärna också, har en ny på gång nu.
Kramar och god söndag
AnnaMaria

Fågel Blå sagde ...

Åhh så mycket fina saker!
Den lille kaninen var så sööt!
Ösnkar dej en fin Vecks
Kramar Kathrine

Anonym sagde ...

Høres ut som en god helg og en herlig søndag:)
Man skal kose seg også:)
Nydelig gammel kammerstake:)
Fortsatt herlig kveld
Klem Merete

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Tjaeee, jeg har ikke lavet så meget, har fået læst min julegave Pi's Liv - det blev lidt sent inden jeg fik lagt den fra mig lørdag nat - så en frisk spadseretur var meget påkrævet i formiddag :)

Vitt hus med svarta knutar sagde ...

Helgen har gått mycket fort. Idag var det strålande väder så en långpromenad blev högsta prioritet. Vi har fortfarande snö, så det var verkligen gnistrande vackert. Annars blir det hushållsarbete eftersom jag inte hinner med i veckorna.

Ha en fin ny vecka!
Kram,
Regina

Min Gamle Jul sagde ...

Jeg elsker din stil ;-)

Her blev det også til en slappe-af-weekend, da sneede meldte sig her på Nordfyn - meget endda - så vi fik ikke lavet det udenfor, som vi havde regnet med....

Kh. Marlene