onsdag den 20. marts 2013

Antikvarisk køb

Halløj onsdags-venner

Jeg er lige et smut inde for at give ROS.

Jeg køber gerne antikvarisk, og igår havde jeg bestilt en bog ved www.kuriosa.dk.
Allerede idag var bogen fremme, og se lige hvor smukt, den var pakket ind. Med et sjovt nostalgisk kort, og det fineste indpakningspapir.




Og bogen... det var endnu en krimi til samlingen.
Hav en dejlig onsdag... jeg skal ind og læse ;-)

Knus
Birgitte

HAR DU husket at tilmelde dig
FRØKEN ANKERs konkurrence???
Du kan stadig nå det HER

4 kommentarer:

Sussi.Sussinghurst sagde ...

Dejligt med lidt uventet service. Jeg købte en æske Sommerbird-chokolade æg i min lokale yngligsblomsterhandel!!!! den blev pakket ind i silkepapir med et almindelig stykke sejlgarn..... og så blev der sat en lille birkekvist ved..... jeg blev såmænd så lykkelig for denne ekstra lille beskedne pynt, som jo endda ikke kostede butikken stort andet end ulejligheden.

Frøken Anker sagde ...

Hej Sussi
Det er heldigvis ofte de små og uventede ting, der gør os glade.

Fågel Blå sagde ...

Hej!
Kikar in och önskar dej en deijilg helg
Kramar Kathrine

Chokladvillan 1910 sagde ...

Bilden är ju så härlig, snacka om hylla ! Haha ;)
Jag hanslar mycket böcker på Bokbörsen på nätet, där finns ju många antikvariat att rota i.
Så kul !
Må så gott & ha en härlig läsning !
Kram Anki