onsdag den 6. marts 2013

Tips fra Jeanne d'Arc






Det nye magasin fra Jeanne d'Arc er kommet. En artikel om arbejdsrum fangede mig, for jeg er stadig midt i indretning af mit eget kontor/arbejdsrum.

Der er mange gode ideer, som jeg fint kan bruge. I butikken har jeg fundet en del til indretningen. Bl.a. gamle kurve, kufferter, små blækflasker, et akvarie er der også kommet her ind :-)
På billederne ses nogle forslag til arbejdsrummet.
OG.. de viste ting er stadig til salg i butikken ;-)

Er du blevet nysgerrig, så kan magasinet og de viste ting købes her... www.Froeken-Anker.dk

HUSK OGSÅ... vores konkurrence. Se HER 

Tak for alle kommentarerne.
Og hvor er det hyggeligt at se, at flere fra bloggen deltager i vores konkurrence :-)

Hav en dejlig onsdag
Knus, Birgitte



3 kommentarer:

Sommerhuset i bakken sagde ...

Sjarmerende bilder og flotte tips ;-)

Ha en riktig god kveld!

Anonym sagde ...

Herlige bilde r og heltvenig JDL har alltid masse flotte tips:)
Klem Merete

Fia sagde ...

Härlig inspiration ♥ Kram till dig, o ha en härlig fredag;)) / Fia