tirsdag den 13. marts 2012

FARVEN G R Ø N


Grøn er min yndlingsfarve. Og da jeg så disse gamle metal-låger, så måtte jeg bare købe dem.


Lågerne er flotte bag det meste.
Og rigtig dekorative i sig selv.


Der er mange fristelser med hjem fra den sidste indkøbstur. De viste ting er kun et lille udpluk derfra.


Se mere på FRØKEN-ANKER.dk


Tusind tak for kommentarerne til det sidste indlæg. Dejligt at se, at jeg ikke er den eneste samler her på bloggen *SMILER*

Jeg håber, alle må få en skøn uge
Birgitte

6 kommentarer:

Loppe sagde ...

Helt enig
Fantastiske grønne låger/skodder

Kan godt forstå du måtte eje dem

Fint indlæg om kander...
Du har maaaaaange flere end mig
*SMIL*

Knus fra Loppe

Susan Durup sagde ...

Uha... jeg er også vild med de grønne låger. Kan godt forstå du "nuppede" dem med dig :-)
Hilsen Susan

Chokladvillan 1910 sagde ...

Oj, vad fina ! Vilken härlig grön färg ;)
Kram Anki

Unknown sagde ...

Hvor er de bare smukke. Og ja, de ser smukke ud bag ved det meste. Den grønne farve som de har ses rigtig meget rundt omkring lige nu, og det er en meget flot farve. Og det der vækkeur er også bare "cool" :-) Ha' en dejlig dag, Birgitte! Knus; Heidi

Hvidt, slidt & patina sagde ...

Hej..Nøjj de er da bare lækre..Skøn farve..God aften, kh Camilla..

john sagde ...

Oh yes those gates are wonderful !! and your lovely hat stand too...have a nice evening..Gail x