søndag den 17. juni 2012

5 ÅRS FØDSELSDAG

ER UDTRUKKET!!!

FRØKEN ANKER fylder 5 år i denne måned. Og det skal fejres!


Vi deler fødselsdagen i 2 dele.
Denne GIVE AWAY bliver udtrukket

Søndag den 1.juli
Præmien er et håndvævet sjal
i 50 silke/50 uld.
Farven er lilla/lime
Værdi 500,00 dkr


For at deltage

1 lod for at kommentere

2 lodder for at kommentere og linke med det øverste billede på din blog

3 lodder for at kommentere, linke med billedet og blive fast følger

+ 1 lod hvis du på facebook også deler billedet med dine venner


Alle kan deltage. Har du ikke nogen blog, da send en mail til: Birgitte@froekenanker.dk
Husk at skrive, om du deler linket på facebook også. 

Held & lykke til alle
Birgitte

21 kommentarer:

Louise sagde ...

SÅ fin give away vil gerne være med på 1 lod... tjek evt min give away

PETULA sagde ...

Stort tillykke med den kommende fødselsdag...Så smukt et sjal i har valgt at udlodde i anledningen...Har ingen blog selv, men er fast læser og deler via FB..Ved ikke hvor mange lodder det kan blive til, he he..;O)

Susan Durup sagde ...

Endnu engang tillykke med føs´dagen :-)
Jeg vil super gerne deltage i din Give Away - og deltager med 2 lodder.
Jeg linker på FB og skriver en hilsen :-)
Mange hilsner fra Susan

ETT RÖTT MONOGRAM sagde ...

Grattis till 5 år, och det var en vacker sjal du lottar ut. Jag är gärna med och tar 3 lotter, är faktiskt inte med på facebook.
Kramar
AnnaMaria

cat sagde ...

Oj, 5 år, det var lång tid. Jag är gärna med och firar och tar tre lotter, kommentar, länk och följare.

Ha de gott. Catarina

Mor Inger`s hus sagde ...

Gratulerer med 5 års jubileum.
og for ett nydelig sjal du skal gi bort.
Blir 3 lodd på meg. Kommenterer, linker på bloggen min og er allerede fast følger.

Franske drømmer sagde ...

Gratulerer så masse med jubileet!
Jeg prøver lykken med 2 lodd :)

klmmer

ETT RÖTT MONOGRAM sagde ...

Gokväll
Jo båda bilderna är från uterummet, och kanske utsidan på huset kommer med under midsommar.
Kramar
AnnaMaria

mette sagde ...

Tillykke med jubilæet:-) jeg har ingen blog men har delt din give away på Facebook, er fast læser og lagt en kommentar, så jeg deltager med 3 lodder:-) hilsen Mette, kmlynghoejen@os.dk

Anonym sagde ...

Hei!
Gratulere så mye med 5 år:)
For noen herlige premier!
Blir med og prøver lykken med 3 lodd
Ha en strålende uke

Klem Merete

Husmannsplassen i Hidlesundet sagde ...

Gratulerer med 5 års dagen!!

Nå har jeg kommentert, linket, er følger og har også linket til min facebookside. Da takker jeg gladelig for 4 lodd:-)

Kan tro jeg koser meg med mine musselmalede tekopper!:-) Jeg er så fornøyd!!

Lykke til.

Klem fra Hjørdis

Vitspets sagde ...

Sikke en flot Give Away
Jeg vil gärne väre med på 1 lod
Knus Karina

Solveig (Svingenslillehus) sagde ...

Gratulerer med 5 år :) Så herlig!!!! Tar et lodd jeg!! :)

Klem fra Solveig!

Solbakken sagde ...

Gratulerer, veldig glad for å linke til din blogg hos meg :)
Jeg har gitt kommentar, linket til bloggen min og jeg er fast følger, 6 lodd i hatten for Solbakken.

ragna_marie sagde ...

Hej och stort grattis!
Är gärna med i din härliga
Give Away, kommenterar, är fast
följare och har delat på fb(Marie L-m) Har även mailat..
Ha det så fint önskar Marie L-m

ragna_marie@hotmail.com

Martilie sagde ...

Gratulerer med 5 år! Hipp Hurra for Frøken Anker :)

3 lodd til meg for komentar, link og følger..

Nyt sommerdagen!

Klem fra Tove

Frøken Anker sagde ...

Hej!
Carina heter jag, jag vill gärna vara med i din utlottning.
Jag har ingen egen blogg så jag kan inte länka men jag gillar på fb.
och har delat tävlingen på min sida.
2 lotter blir det då?
Kramar
Carina

Ett ögonblick sagde ...

Grattis!! 5 år är en lång tid...
Jag vill väldigt gärna vara med i din utlottning av den läckra sjalen, kommentar, länk med bild och följare ger mig 3 lotter:)

Hälsningar lisamaja

Lisbeth (countryliv) sagde ...

uha her vil jeg gerne være med med 1 lod.
Stort tillykke med fødselsdagen:-)

G:a Affären sagde ...

Grattis till de fem åren!
Det var verkligen en vacker sjal både till färgerna och silke/ull!! Jag är gärna med i utlottningen med 3 lotter.
Go kväll från mig,
Cia

Frøken Anker sagde ...

hej
jag är gärna med och tävlar om dina fina vinster
jag vill ha en lott och hoppas på tur
har inte på Face book
kram
Ulla