mandag den 8. april 2013

Ny vare - til den kreative

EN NY UGE ER STARTET

Ugen startede med solskin og fuglesang.
Det er da bare til at blive glad i låget med.

Der er kommet nogle nye varer
i webbutikken FRØKEN ANKER.

Bl.a. denne fine gamle æske med et udvalg af gamle bånd. Lige noget til en kreativ person. Eller til gaveindpakningen, hvis du nænner det.




Min mor blev 76 igår, så det skulle naturligvis fejres. Familien er ret omfangsrig, så der blev snakket og hygget hele dagen.

Har du også haft en dejlig weekend??

Den nye uge byder på flere skønne varer, der kommer hjem til butikken. Mere derom, når de er blevet pakket ud.

Tak for alle kommentarer til det sidste indlæg.
Det er skønt at læse jeres indlæg.
Jeg vil ønske alle en skøn uge
Birgitte

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Så herlig eske med nydelige farger i:)
Ønsker deg en herlig uke
Klem Merete

Fågel Blå sagde ...

Härliga saker!
Kramar Kathrine

Fågel Blå sagde ...

Härliga saker!
Kramar Kathrine

Sussi.Sussinghurst sagde ...

hi hi, der er en der har samlet gamle bånd, præcis som jeg gør - jeg har en hel kuffert fuld af brugte silke-gave-bånd, jeg nænner ikke at smide dem ud, men når jeg skal bruge bånd til en gave, så er de enten for korte, den forkerte farve - eller for gode til at forære væk..... måske ender min samling også i en shop om 30 år (jeg har tænkt mig at blive meget gammel)