tirsdag den 23. april 2013

Soldater-minder

Godaften til alle.

Så er der flere varer på vej ind i netbutikken.
Bl.a. disse meget gamle og nostalgiske militærstøvler fra den belgiske hær.

Faktisk så har jeg selv en fortid ved militæret. Sidst i 1970'erne blev jeg konstabel ved telegrafen. Det er mange år siden. Men minderne er der da stadig fra dengang :-)

Flere NYHEDER imorgen på www.Froeken-Anker.dk

Og så lige TAK
til alle, der har stemt, eller vil stemme, på Clara.

Jeg vil ønske alle en dejlig aften
Rekrut Birgitte

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kjempe tøffe støvler:)
Klem Merete

Sussi / Sussinghurst sagde ...

hmmmm, de støvler minder mig om mine vinterstøvler, som vist ikke kan klare en sæson til, og mine har endda kun -- "gjort tjeneste" i hjemmeværnet hi hi
p.s. jeg har ikke selv sammensvejset fuglefoderkoppen, den er købt hos Lisbeth Dahl i Tivoli