fredag den 16. september 2011

Havens farvelade

VELKOMMEN

til min hoveddør,
hvor en stor engel står ved siden af døren,
og beskytter vores hus.


Selv om efteråret har omfavnet vores lille land, så er der stadig enkelte blomster, der lyser op. Blandet med efterårsløvet.


Æbletræerne bugner af frugt, der skal blive til æblekager, grød og gelé.


Jeg har desværre aldrig fået startet på at drikke the. Jeg har prøvet, både med kilovis af sukker i og honning. Men nope!! - Frk. Anker drikker kun kaffe!!!


Men derfor kan den røde kedel godt pynte ved siden af grillen!


Det er fredag, og der er åbent i FRØKEN ANKER.
Der kommer løbende flere varer ind på nettet, så følg med, hvis der er noget, du er på udkig efter.


Gamle fade fra det belgiske firma BONAPARTE.


Gamle melsække og viskestykker med monogrammer, er flotte at lægge på et bord eller hænge op over en stang på en hylde.



Lidt af et fund, synes jeg selv, da jeg så denne gamle kirkestage med prismer. Den er helt fantastisk skøn. Der mangle lidt prismer, men da den er meget overdådig, så ses det ikke særligt tydeligt.


De viste ting er fra netbutikken

--------------------------------------------

Ønsker du at modtage vores NYHEDSBREV,
så kan du tilmelde dig det på info@froekenanker.dk

VELKOMMEN
til nye følgere.
Det er altid hyggeligt, når der kommer nye til.
Og meget varmende og glædeligt, når der er skrevet kommentarer.
TAK til alle.

--------------------------------------------

Alle ønskes en dejlig septemberdag
Birgitte 

9 kommentarer:

Solveig (Svingenslillehus) sagde ...

Lovely!!! Den engelen ved døren din var jo fantastisk fin! :) Du har så masse lekkert i nettbutikken!!! AIAIAI!!! Kirkestaker er som sagt min favoritt ;)

Denne med prismeer var også nydelig!

God helg til deg!
Klemmer fra Solveig

Roser og Patina sagde ...

Hei Birgitte. Så hyggelig du har det ved din hoveddør. En beskyttende engel ved døren, for en god ide:) Nydelige collage bilder:) Likte godt den rustne kronen sammen med tagetes blomsten, vakkert:) Nå er det epletid, det er helt sikkert! Nå må jeg komme meg ut å plukke:) Hagens epler er de beste! Den gamle kirkestage med prismer var utrolig skjønn!! Ønsker deg en strålende fin dag. Klem Ellen.

ETT RÖTT MONOGRAM sagde ...

Stora änglar och madonnor tycker jag är så fint, din ängel är bedårande. Så du gillar inte thé, det dricker jag flera ggr om dagen, och jag gillar kaffe också.
Killen som drog lotten är sonens kompis.
Ha en mysig fin helg
Varm kram
AnnaMaria

ETT RÖTT MONOGRAM sagde ...

Jag igen, prova thé med en citronskiva i, fräscht och gott...
Kram
AM

Fågel Blå sagde ...

Godmorgon!!!
Åhh sådan vacker ängel helt underbar!
Mycket fina bilder från dej!
Önskar dej en fin Helg!
Kramar Kathrine

Gry sagde ...

For en vakker engel! Og så mange fine ting du viser frem. Ja, nå er det høststemning og farvene er aldeles nydelige.

Jeg sier ja takk begge deler, både kaffe og te. En deilig helg videre til deg, nyt til kaffe med god samvittighet ;) Klem fra Gry <3

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Kære kaffefrøken, jeg er begyndt at drikke te på jobbet i ren stædighed, jeg gad ikke høre på det småfnitteri der hele tiden var, om hvem'ses tur det var til at lave kaffe, og med en lille kunstigsukkergnyf så smager det OK, hvis man holder sig til English breakfast the :) :) :)

Vita små hjärtan sagde ...

Hej Vännen!
Å vilken stor och pampig ängel du har! Den pryder verkligen!
Ha en fin kväll. Å du visar massa fina bilder...
Kram Agnetha

Sussi / Sussinghurst sagde ...

hmmmmm, har du solgt gipsfårene, jeg synes ikke at jeg kan finde dem ???