mandag den 11. april 2011

OPLEVELSER

Det gode vejr lokker os ud af vore huse og gemmer. Også de ''vilde dyr'' er mere aktive. I nat vågnede jeg ved, at det raslede i bladene ude foran soveværelsets vindue. En ilder (gættede jeg mig til, det var) var ved at søge efter mad. En del tudser gemmer sig ofte i bladene. Senere kunne jeg høre rådyrene muntre sig ude på marken. Og så var der slåskamp mellem de lokale katte og mine kastrerede hankatte.
Jooo, det er muntert på landet!

Det gode vejr i weekenden gjorde også,
at det var oplagt at tage nogle billeder fra butikken.
Gamle fotografier, terracotta urtepotter, 
patinerede nøgler og smukke figurer til haven.
Nostalgiske flasker i en flaskeholder, zink bogstaver, bedekort med knapper og blonde og de fedeste skolæster.

Gamle træspoler med sytråd, ure - både emalje og lommeure, mange gamle blonder og stakkevis af gamle religiøse bøger & noder.

Der er pyntet op til forårsglæder.
Tag et kig forbi på www.Froeken-Anker.dk
Det er et besøg værd.

Tak for alle de søde kommentarer, I skriver til mine indlæg. Og velkommen til nye og gamle FØLGERE.
Pludselig opdagede jeg, at jeg havde rundet de 100!!
WOW - 100 følgere, der er interesseret i min blog!
TAK!
Det luner rigtig meget.

Jeg ved godt, dette er et PINSEkort. Men sødt er det alligevel :-)

HUSK også den lille hurtige
-du kan stadig nå at være med.

Efter nogle dejlige solskinsdage,
kan jeg se i den lille glaskugle,
at der er vejrskifte på vej.
Nu gik det ellers lige så godt!
En lille trøst - der er krimi i aften igen.
Med dette, vil jeg ønske alle en dejlig ny uge

Birgitte

14 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hvor er det bare fine billeder fra din butik! Må sige det endnu en gang - du har bare mange skønne, skønne ting:-) I nat skulle det blive regnvejr, så det bliver måske lidt færre dyr der færdes udenfor dine vinduer ;-) Knus; Heidi

Gry sagde ...

Litt av et dyreliv hos dere! Vanskelig å sove.. hi hi.. ;) Det er så herlig, selv har jeg sett så mange rådyr de siste dagene. Det er som om alt våkner til liv om våren, både mennesker, dyr og blomster.

Vakre bilder av alle dine smukke ting! En super uke videre til deg, uansett vær! Kos deg med krim ;) klem Gry

Junk De Lux sagde ...

Hei søte deg og takk for dine søte kommentarer hos meg:)
Guuuud så masse lekkert du har i butikken din! Jeg gir meg helt over <3

Ha en fortsatt fin uke!
Stooor klem!

Anne sagde ...

Du viser jo bare de nydeligste ting fra butikken..ønsker å besøke deg en gang.
Tusen takk for brevet!
Det gledet meg..kommer et innlegg på bloggen min snart.
En god ny uke ønskes deg..uten de store natteforstyrrelser..
klem Anne

Franske drømmer sagde ...

Det er ikke rart du har rundet 100 følgere allerede- både bloggen og butikken din er jo helt magisk!
I ♥ it!

Fikk varene jeg bestile av deg for et par uker siden, og er bare såå fornøyd!! Helt nydelig alt sammen!
Takk for god service, vakre varer og en hyggelig handel :-)

Klem!

"En Vintage Drøm" sagde ...

Skulle ønske jeg kunne vært i din butikk akkurat nå.. SÅÅ masse fint, akkurat som å være på skattejakt det.. Vel neste gang jeg er i danmark, sees vi.. :)
Wallstickers er hobby :D men selger litt rundt omkring..
Ønsker deg en fin dag!! Klem

h.espe sagde ...

Tusen takk for ditt hygelige besøk hos meg - alltid like koselig :o)

Så utrolig masse flott i butikken din - må ta en tur innom nettbutikken og se mer.. Dessverre blir det fort dyrt å bestille fra utlandet, da vi har momsgrense og dyr frakt...

Nyt en fin uke!

Klem fra Hildegunn

Hellemor sagde ...

Så meget lækkert du har i butikken! Ku sagtens lægge en formue hos dig (som jeg desværre ikke har) he he...
Og så har du haft besøg af en ilder, måske! De er jo bare så søde - ved jo godt, at de er farlige, men jeg ku da godt ha haft sånn en lille fyr hos mig - sammen med mine 5 katte! :-) det havde nok været lystigt....
På dit første billede viser du sådan en gammel lokkeand... er det noget du har i butikken? Min mor har været på jagt efter én, men finder kun de nye, malede...
Håber du stadig har fint vejr - idag er det riv og rusk hos mig.

Masser af knus

Mamsens hus sagde ...

Så koselig med dyr, selv om det uroer nattesøvnen. ;)
Ha en fin dag videre.
Klem

♥ Carpe Diem ♥ sagde ...

Så mye lekkert du har i din butikk.
Der skulle jeg har vært å fått
sett nærmere på.
Ha en uke i april.

Sussi / Sussinghurst sagde ...

ja tak sk' du ha for en vejrforandring æv - håber at det gode vejr snart kommer tilbage.

Viola sagde ...

Så är det att bo på landet...det gör ju jag oxå och visst är det annorlunda ljud än storstadens, vi har oxå haft ett underbart vårväder men nu kommer regn och rusk, ha en fin kväll, kram

Frøken Anker sagde ...

Tak for kommentarerne :)
Sidste nyt...
Den sidste nat med regn og blæst gav en rolig nat :-)

OG der er også krimi i aften!

Hav en dejlig aften
Birgitte

Design À la Camara sagde ...

Dejlige billeder og god humor - me like - og lokkeanden har jeg også -den flyttes der rundt med som det nu passer, den har fået mange kærlige klap med på vejen.

Fortsat god aften

Mille