fredag den 10. august 2012

Det vil jeg gerne se..!

Igår var der en udsendelse i fjernsynet, der handlede om den tyske by, Darss. 
En familie havde i flere generationer været kendt for deres træsnitteri, og deres meget smukke døre. Traditionen gik i arv fra fædre til børn.




Det må jeg bare se med mine egne øjne, så det er nu sat på min ''TO DO''-liste!

OG MERE TO DO..
Igår havde min meget gravide datter og jeg taget turen til Formland i Herning hallerne. Der var meget at se på - men ikke de store fristelser.... måske lige bortset fra chokolade udstillerne.
Derfor..!! - ingen billeder (havde glemt kameraet!) 


Som en lille trøst, så viser jeg lidt af de nye varer, der er, eller snart kommer, i netbutikken. Se mere under NYHEDER på www.Froeken-Anker.dk




Det er fredag - og imorgen er det lørdag.
Så er der åben i vores butik/showroom,
kl. 10 - 16

Hav en dejlig fredag og weekend
Birgitte

3 kommentarer:

"En Vintage Drøm" sagde ...

Hei Frøken Anker :) en stund siden sist- ser du har mange herlige varer og blogginnlegg enda :) jeg har ikke vært så aktiv i bloggverden i det siste. Akkurat nå nyter vi deilige dager ved Sønderborg og skal hjemover på tirsdag, og da lurte jeg på om butikken din var åpen, skulle så gjerne ha vært innom deg, og tittet når jeg først kjører forbi. . Har flått med meg noen lopper allerede :D Ønsker deg en fin helg :)

Anonym sagde ...

Så artig med de børene:) var kjempe fine:)
Du får utrolig mye flott inn i butikken:) synd jeg bor så langt vekk!

Fortsatt god kveld

Klem Merete

Fågel Blå sagde ...

Så otroligt fint!
Och vilka fina saker på din butik!
have en deijlig helg!
Kraara Kathrine