søndag den 12. august 2012

Regina


Godmorgen kære blog-venner.

besøgte butikken FRØKEN ANKER i sommerferien.

Regina havde en gave med til mig. Det fineste armbånd, der bare passer til solbrun hud. Og et par jeans. Regina har selv lavet armbåndet, og har flere smykker på sin blog.
Tak søde Regina.



Søndag, solen skinner, og vi skal til kaffe ved mine forældre i dag.

Hvilke planer har du for en dejlig dag?

Du kunne tage et kig i netbutikken, www.Froeken-Anker.dk




Hav en dejlig dag - ønsker 'Lille-hjælper'
Müsli & Birgitte 


8 kommentarer:

Vita små hjärtan sagde ...

Vad fin gåva du fått! Ja Regina har jag träffat flera gånger och vi har varit på inredningsresor tillsammans. Hon är så duktig med sina smycken.
Ha en fin söndag.
Kram Agnetha

ETT RÖTT MONOGRAM sagde ...

Så fint armband du fick, Regina är jätteduktig på och göra armband.
Inga planer alls här för denna söndag, blir kanske lite trädgårdsarbete, eller inte...
Och så söt han är din lilla katt.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

Loppe sagde ...

Jeg skal såmænd ha´ fundet ud af hvordan jeg skal style min stue...

Har fjernet alt nips, blandet 'kortene' og skal nu finde på noget

Det skal være de samme ting ( for de skal bruges ! ) og nu har jeg delt mine 'genrer' helt - så alt maritimt er på 1. sal og alt 'fransk antique' er i stueetagen

Lige nu er der madonna-træf lige midt på spisestuegulvet
*SMIL*

STORT KNUS
fra
Loppe

Anki sagde ...

Hej!
Vilket fint armband du fick av Regina!
Härlig blogg har du, nu ska jag kika i butiken oxå!

Önskar dig en fin dag!
Kram Anki

Home Bohemia sagde ...

Så kul med bloggbesök:)) Jättesött armband!!
Kram Maria

Anonym sagde ...

Så utrolig flott gave du har fått:) det var kjempe fint:) liker så godt blått og den sten var nydelig blant det lyse:)

Klem Merete

Vitt hus med svarta knutar sagde ...

Vad fint du har skrivit och vilka fina bilder! Tusen tack! Jag är så glad att jag fick träffa dig och besöka din butik...och jag är så glad att du tyckte om armbandet=)

Önskar dig en fin start på veckan!
Kram,
Regina

Frøken Anker sagde ...

Jeg har en lille rettelse... min kaffe blev aflyst, da min kat valgte at få killinger. Så jeg måtte være jordemoder istedet :-)
4 stk blev det til... mere derom senere.
Tak for jeres kommentarer til Reginas armbånd. Kig mere på hendes blog <3

Klem Birgitte