tirsdag den 14. august 2012

FRANSK, når det er smukt


Danmark er netop nu beriget med det smukkeste vejr. Så er det da oplagt, at tage nogle billeder af de netop hjemkøbte varer fra Frankrig.
jeg vil lade billederne tale for sig selv.










Hvis du vil se mere, så tag et kig i netbutikken, www.Froeken-Anker.dk
Har du spørgsmål til de skønne ting, kan du skrive til: info@froekenanker.dk

Søndag nedkom min kat med 4 smukke killinger. Mere om dem i et andet indlæg.

Jeg vil sætte mig i sofaen, og smide benene op på bordet, imens min mand serverer kaffen!

Hav en dejlig aften
Birgitte

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Åååååå.... du har aldeles nydelige ting:)
Hva skulle du hatt for den gamle Gine?

Klem Merete

ETT RÖTT MONOGRAM sagde ...

Grattis, så roligt med kattungarna.
Och så mycket fint!! Du är otrolig på och hitta guldkorn, tvättbrädan tex är helt underbar. Det är alltid så roligt och titta på dina nyheter i butiken.
Kramar
AnnaMaria

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Una paloma blanca - du ved sikkert hvad jeg syn's - det lader til at jeg er en stor dyreven

http://www.youtube.com/watch?v=i2EDpyW0B2E

john sagde ...

mmm beautiful goodies you brought back from France ! and cannot wait to see the kitten photos !!!!!! Gail x

Fågel Blå sagde ...

Åhhhhhhhhhhhhhhh så mycket fint vill ha alles!
Ler!
Kikar in nu på butiken din!
Ha en fin helg!
Kramar Kathrine

Runehuset sagde ...

De vakreste ting, som vanlig!! Den som kunne vinne lotto og handle av hjertens lyst.... *sukk*

Nyt sommeren mens den varer og gratulerer med kattunger.

G:a Affären sagde ...

Habegär på det mesta! Du har en sån fingertoppskänsla att hitta det jag redan gillar eller också så utökas plötsligt behovet. Så mycket fint!

Kram
Cia