torsdag den 7. februar 2013

Hvad skal vi ha' og spise..??

En livsnyder:
person der (ubekymret) nyder livet og dets goder, fx mad, kunst og fester.
[den danske ordbog]


Jeg er en livsnyder. Jeg nyder livet, god mad, og smuk kunst. Dog er jeg ikke altid helt ubekymret. Men det er en anden ting..

Dette indlæg skal handle om MAD.


Hvem har ikke prøvet at stå om morgenen, på vej ud af døren, med børn og tasker i begge hænder, og skulle finde på aftensmaden?

Jeg har!



Jeg er med årene blevet bedre til at planlægge. Og som en hjælp, har jeg brugt ARLA, der har udtænkt en madplan for en uge af gangen. Man kan endda tilmelde sig den, så den kommer på mail.
Der er mange forskellige retter at vælge imellem. Og man kan hurtigt klikke sig videre til en anden ret.



Det ser da lækkert ud....

Se mere her


Der har ikke været den store lyst til at blogge i et stykke tid. Influenzaen har raset i vores lille hjem. Men nu er vi vist alle ved at være ovenpå igen.

...måske derfor lysten til madopskrifter :o)
Birgitte

5 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sagde ...

Allt ser så gott ut, förstår att du är sugen på något riktigt gott om ni varit sjuka. Jag veckohandlar så jag måste planera, tror det blir billigare också.
Kramar
AnnaMaria

Chokladvillan 1910 sagde ...

Oj, vad mycket gott ! Det Ser jättesmarrigt ut. Mums !
Må så gott !
Kram Anki

Anonym sagde ...

Mmmmmmm....dette så kjempe godt ut alt sammen:)
Fortsatt herlig kveld
Klem Merete

Anno 1924 sagde ...

Får helt vann i munnen! Det så virkelig godt ut!!
Så bra at dere begynner å bli frisk av influensaen:))

Sussi / Sussinghurst sagde ...

uhm, jeg blev da helt lækkersulten, især de der makron-fastelavnsboller :) Men jeg gider ikke Arla.... sikkert værst for mig selv :)