tirsdag den 12. februar 2013

Vinter og ferie


Så er det vinterferie i dele af Danmark.
Vi har ikke selv hjemmeboende eller skolesøgende børn. Men vi har børnebørn. Og en bestemt lille person på 2½ der gerne vil have sin mormor med til forskellige ting.
Og som mormor har man vel også forpligtelser. Bl.a. skal der fyldes en vis del is og slik og kærlighed på børnebørnene. Men også kultur føler jeg er min pligt at tilføre dem. Så jeg har inviteret mit barnebarn med på museum en af dagene. 
Jeg håber, han har tid.




De sidste dage er der ikke sket så meget på blog eller netbutik. Influenzaen har hærget det lille hjem, så lysten har ikke været så stor til det skrivende - eller det kreative. Men nu er jeg ovenpå igen.
I butikken kører vi stadig lidt i påsketingene. Bl.a. dette mega pap påskeæg. Men der er også kommet andre skønne ting i netbutikken.





Gamle glasskåle og glasopsatse er en af de ting, jeg selv sværmer meget for. De er lette og elegante. Når lyset leger med glasset, kommer der smukke mønstre på det, det står på.

De viste ting kan ses i www.Froeken-Anker.dk


Ikke alle har ferie i denne uge...
Arbejdet kalder, så hav en skøn dag.

Birgitte

6 kommentarer:

Sussi.Sussinghurst sagde ...

influenza, stakkels dig - godt du er ovenpå igen. God fornøjelse på museet.

john sagde ...

Lovely photos ! happy pancake Tuesday ! Gail x

Anonym sagde ...

For noen urolig vakre bilder:)
Så kos med vinterferie og barnebarn:)
Kos deg masse:)
Klem Merete

Vita små hjärtan sagde ...

Vilka vackra bilder!!!
Mysiga påskägg.
Ha en fin Onsdag!
Kram Agnetha

Chokladvillan 1910 sagde ...

Det är ett gammalt kabinettkort som jag har förstorat med hjälp av min syster. ;) Så det är likt dig ? Jag älskar min Nathalia ! Jag undrar om du inte har rätt i namnet...Nathalia himla fint ! Tack för hjälpen !
Vi ska njuta av antikmässan jag lovar haha.
Må så gott & ha en härlig onsdag !
Kram Anki

Chokladvillan 1910 sagde ...

Tyvärr är det inte något min syster säljer, hon hjälpte mig bara med mitt kabinettkort. Synd !
Kram Anki