torsdag den 2. januar 2014

Så starter vi igen


Det er så spændende..
når der kommer friske varer hjem. Nogle gange har jeg glemt, hvad jeg har købt. Måske fordi, varerne har ventet i en kasse i en længere periode. Eller fordi min hukommelse ind imellem er som en guldfisk's.



I dag kom der gamle vindues gittere hjem. De var faktisk flottere, end jeg huskede dem. Så det var en dejlig overraskelse.
Desuden har de en fin størrelse til at bruge som baggrund i en opstilling.


De gamle støvler kan vi da ikke få for meget af. Støvlerne til højre er solgte.



Gamle sygekassebriller - er de ikke skønne?!
Lige til at ligge på en bog eller stille flere sammen i et smukt glas.

Vil du se mere...



Tak for alle jeres kommentarer til det sidste indlæg.
Jeg håber, at alle er kommet godt ind i det nye år.

En 2014-hilsen
Birgitte

2 kommentarer:

Fågel Blå sagde ...

Åhhhhhhhhhhhhhhh så mycket fina varor du fått in!
Önskar dej en God Fortsättning på det Nya Året
Kramar Kathrine

Gry sagde ...

Lekkert lekkert! Jeg ønsker min gode venn et riktig godt nytt år! Måtte det bli både magisk og godt :) Klem Gry