onsdag den 28. november 2012

KREATIV MED MOS OG GRØNT

Godmorgen kære bloggere.
For et stykke tid siden var vi i skoven for at samle mos, kogler mm. Nogle har spurgt, hvad der blev ud af det.
Jo, ser I... jeg kan jo ikke binde de store og flotte kranse, men man kommer langt med mos og grangrene.
Se bare de gamle skøjter.

Den gamle skt. Rita fik en lille krans på hovedet. Det kan jeg lige finde ud af.

Ståltråd og mos, dekoreret med et rustikt bånd - enkelt og lige til min formåen.

Nedenunder er det de skønne gamle kageforme, der har fået mos og kogler. På et glasfad med glaskugler og trætrisser, så virker det rigtigt dekorativt.



En af årets sidste roser blev viklet ind i ståltråd og grønt.

Her er det klematis, der er viklet til en krans med rustikt bånd.
Båndet kan købes ved FRØKEN ANKER HER

Ved døren til annekset står flere krukker med grønt.




ps..har du husket min GIVEAWAY


Jeg håber, du blev lidt inspireret.

Vi har håndværkere i dag. Vi skal have solceller sat op på taget,
så det bliver en rolig dag ved pc'en.

Hav en skøn dag
Birgitte

7 kommentarer:

Tinis vita hem sagde ...

Vackert har du pyntat :)
Ha en fin dag!
kram Tini

sussi alfidalfi sussinghurst sagde ...

Det er du da sluppet godt fra. Jeg sidder her og overspringshandlerblogger, skulle egentlig igang med adventskransen, meen ahh, jeg følte ikke rigtig adventskranseånden, men nu har du inspireret mig til at slukke for PC'en og gå i gang - hej!

Fågel Blå sagde ...

Så otroligt fina saker
Ha en fin vecka
Kramar kathrine

Solveig (Svingenslillehus) sagde ...

ÅÅÅ så fint det ble, du inspirerte hvertfall meg :)

Ha en nydelig dag :)
KLEM

G:a Affären sagde ...

Skulle jag haft solceller den här hösten har jag frusit ihjäl! Annars låter det som en jättebra lösning eller som ett tillskott.
Tack för all inspiration, jag såg mycket!

Kramar
Cia

john sagde ...

Such nice images ! The greenery brings a little of the outside in which is so nice at this time of year ! Happy Advent...Gail x

salige lavendel sagde ...

Så dyktig du er, vi blir alltid inspirert av å kikke inn til deg! =)