torsdag den 8. november 2012

Skal vi bastle en krans sammen?

I søndags havde vi ''STORE PANDEKAGE-DAG'' med 17 børn, børnebørn og diverse tilløbere. Min ene søde svigerdatter havde lavet en krans til min dør.
Det insprerede mig til dette indlæg om kranse.

Jeg er desværre handicappet på det område. (-eller tålmodigheden er ikke så stor). Men jeg er vild med kranse. Og især på denne årstid.

Denne krans er lavet af siderne fra gamle bøger. Det kunne jeg nok finde ud af :o)




Her er det vigtigt at hunden matcher med krans og græskar. Selve kransen er også lavet i græskar.
(PS..bemærk edderkoppen..)

Måske du føler dig inspireret til at lave en krans selv nu.

Ellers kan du gøre som her. Det er da også yndigt. Og enkelt. Det kan jeg nok også finde ud af..!

Her står himmel og hav i et. Det regner med de store dråber i dag. Et rigtigt inde-hygge-vejr.
Måske jeg skulle prøve at lave en krans i dag...?!

Birgitte

9 kommentarer:

Livet ... på Øvre Holt ! sagde ...

Her var det mange fine kranser ja... Jeg synes den som hang ned fra taket og den som hang på den gamle rustne porten var de aller aller flotteste. Ha en fin dag i regnværet !

Sussi.Sussinghurst sagde ...

måske en vanilje-krans, he he. Ha' en god dag - her står den på web-learning: How to draw hands.

Frøken Anker sagde ...

Hej Sussi
Åh ja, vaniljekranse er gode. Men dem køber jeg færdige! Der er også badekranse, munkekranse osv :o)

Madame Edith sagde ...

Åh, så många helt underbara kransar :)

Kram/M

ETT RÖTT MONOGRAM sagde ...

Så fina kransar, och det är så fint när man möts av en krans på ytterdörren. Men idén med kottarna var bra också, jag råkar ha en hink full med stora kottar i garaget. Ska prova och göra en sån som på bilden.
Tack för inspiration.
Kramar
AnnaMaria

Anonym sagde ...

Så kjempe kos med masse familie rundt seg til herlig samling:)
Og for en nydelig krans din svigerdatter har laget:)
Kjempe heldig deg, for der er jeg også ganske handicappet:)
Masse nydelig kranser til inspirasjon:)
Ha en herlig helg
Klem Merete

G:a Affären sagde ...

Försöker föreställa mig hur hög den pannkakstraven var, kan man göra så många eller blev det ugnspannkaka? Det låter så trevligt med alla barn och barnbarn kring dig!
Du visar så många fina kransar och visst blir jag inspirerad!
Tack för den fina rosa kammarstaken, den var tänd i gästrummet ikväll med några lärkkottar som dekoration. Jag får väl visa den på bloggen vid tillfälle.

Kramar
Cia

Home Bohemia sagde ...

Underbara höstdekorationer!!!!
Kram Maria

Min Gamle Jul sagde ...

Smukt - har du selv lavet allesammen?