mandag den 19. november 2012

På Tur i Skoven

Godmorgen kære bloggere.
Mandag morgen, og frosten har været forbi i nat. Der er tændt op i brændeovnen, og varm kaffe i koppen.
Det er tydeligt, hvilken vej vi går - mod vinter. Så igår pakkede vi kaffekurven og hunden ind i bilen, og kørte en tur i skoven for at samle ind til dekorationer.


Vi har en sommerhusgrund i et stykke skov ved østkysten. Grunden er fyldt med lav, mos, kogler, gran og fyr. Og jeg manglede lidt til dekoration i butikken. So - ab es ging!

I dag skal jeg så prøve at lave noget, der ligner kranse mm. Ikke min stærkeste side. Men der er samlet så meget, så går det galt, må jeg jo bare prøve igen!

Billederne er fra turen. Hvor er naturen taknemmelig, når man gerne vil tage billeder :o)

HUSK MIN GIVEAWAY HER

Hav en dejlig dag
Birgitte

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

utrolig vakre naturbilder:)
Håper du hadde en skjønn tur:)
God kveld
Klem Merete

Diana`s sagde ...

skønne billeder , sikke en natur...dejligt med en tur ud i det blå, efter materialer ..pøj pøj med kranse binderiet ..klart det lykkeds for dig

Kh Diana

Susan Durup sagde ...

Hvor lyder det som en dejlig tur i skoven... jeg håber på sådan en tur inden alt for længe :-)
Mange hilsner fra Susan

Sussi.Sussinghurst sagde ...

Flot, mon vi også får lov til at få et kig på julepynten?

Solveig (Svingenslillehus) sagde ...

Wooow såååå vakkert :-)

CURA sagde ...

Thanks for the information... I really love your blog posts... specially those on CT Scanning Machine