mandag den 12. november 2012

LITTLE BOXES

Little boxes on the hillside,
Little boxes made of ticky tacky,
Little boxes on the hillside,
Little boxes all the same.
There's a green one and a pink one
And a blue one and a yellow one,
And they're all made out of ticky tacky
And they all look just the same.

Da jeg var ved at tage disse billeder, kom jeg til at tænke på den gamle sang, LITTLE BOXES, som jeg lærte i engelsk i mine skoledage. 
Men den handler jo ikke om æsker, som man kunne tro. Men dejlig er den :o)
Hvis du ikke kender sangen, så kan den findes på YOUTUBE

Og æskerne - de kan ses på

Hav en dejlig aften
Birgitte

5 kommentarer:

Runehuset sagde ...

Nydelige esker!

Riktig god kveld Birgitte!

Anonym sagde ...

Nydelige gamle esker:)
Sov godt
Klem Merete

Fågel Blå sagde ...

Åhhhhhhhhhhhhhhh I love it!
Have a nice day
Kathrine

Vita små hjärtan sagde ...

Men så fina!!!! Vad mysiga!
Ha en fin tisdag, här skiner solen!
Kram Agnetha

Sussi.Sussinghurst sagde ...

ahhhh, de er så fine. Jeg købte jo nogen (og fik også nogen foræret) sidste år - men uh den øverste har fået formeget sollys og er helt (endnu mere)bleg, det er lidt synd, men jeg vil jo også gerne ha' dem fremme så jeg kan nyde dem.