fredag den 28. juni 2013

DAPHNE'S DIARY


På en af vore indkøbsture købte jeg dette magasin, DAPHNE'S DIARY.
Magasinet har et meget bredt indhold, med tryk på det romantiske, det nostalgiske og det hyggelige.
Der er bl.a. bolig-reportager fra spændende boliger. Og naturligvis også spændende opskrifter, boligindretning, kreative tips og meget mere.




Der er gør-det-selv-tips. Fx. hvordan man laver sin egen søjle, så den ser gammel ud.


Det er et aktivt magasin. Der er ark, man kan tage ud, og bruge til noget kreativt. Som disse drinks-labels, der er lige til at sætte på glassene, så gæsterne kan kende deres glas. Eller labels til at klistre på brevene.


Der er rejsetips, som her: en tur til Skagen. Eller tips til forskellige markeder, cykelture mm.




Magasinet er på tysk, men der er så mange billeder, så teksten er ikke det primære i dette magasin.

Der er tændt op i brændeovnen i dag. Der er lidt køligt ude. Så jeg skulle måske sætte mig hen og læse lidt i magasinerne.

God weekend
Birgitte



5 kommentarer:

toves sammensurium sagde ...

Hmm...dt bladet har jeg aldri sett før,ser veldigvspennende ut,takk for tips :))))
God helg!
Her håper jeg å få tak i siste JDL bladet...så blir kvelden reddet ;)
Toveklem :)

Frøken Anker sagde ...

Hej Tove
Jeg kendte heller ikke magasinet før. Det er vist udbredt i Tyskland, Belgien og holland. Vi overvejer at tage nogle enkelte hjem i butikken, så andre kan få glæde af det også.

Sussi.Sussinghurst sagde ...

Det ser hyggeligt ud, jeg kan godt forstå at du "faldt for" bladet. Jeg køber altid et par boligblade og haveblade når jeg er i England (eller får venner og bekendte til at tage dem med hjem, hvis de er afsted) - man kan vist godt købe disse blade her i danmark, men de koster kun en trediedel i England.

Anonym sagde ...

Bladet ser utrolig spennende ut, masse herlige reportasjer :)
Ha en herlig helg
Klem Merete

Tidevarf sagde ...

Hej,
Kul med en tidning man inte sett, ser ut att vara intressant.

Ha en härlig söndag.
Kram
Anneli