onsdag den 12. juni 2013

Gl. lysestager til bedelys


Engang imellem må man godt føle sig heldig. Da jeg fik mulighed for at købe disse gamle lysestager til bedelys fra en kirke, da følte jeg mig heldig. De er bare så fine og svære at finde.

Men nu er de her.
Se mere på www.Froeken-Anker.dk




Vi var et smut på Sjælland igår til møde. Jeg havde planlagt, at vi skulle til København på shopping. Men pga. store trafikale problemer på motorvejen, blev vi forsinket. Så Københavner-shopping blev droppet til fordel for nogle hyggelige timer med min kusine, en lækker frokost og nogle små indkøb i Albertslund istedet.

København - next time maybe :-)

Hav en dejlig aften
Birgitte

6 kommentarer:

toves sammensurium sagde ...

Det høres ut som du har hatt en fin dag,selv om ikke det gikk helt etter planen.Godt å få unne seg selv noe ! ;)
Toveklem :)

Sussi.Sussinghurst sagde ...

Med alle de bedelys, kunne du måske opsende en bøn om godt vejr på lørdag..... jeg har ikke kunne finde en mariehøne :) God dag til dig

Anonym sagde ...

De lysestakene var bare utrolig flotte:)
Ønsker deg en herlig helg
Klem Merete

Tidevarf sagde ...

Fina ljusstakar.
De passar ju lika bra inne som ute.

Önskar dig en härlig helg.
Kram
Anneli

john sagde ...

Hi Birgitte ! Love the candlesticks they have such character and yes what a lucky find ! sounds like a nice time you had with your cousin...have a nice weekend...Gail x

Vitspets sagde ...

Nej hvor er de bare flotte dine lysestager
Knus Karina