mandag den 3. juni 2013

VIND balletsko


Juuubiiii, så er det igen tid til en konkurrence!

Denne gang udlodder vi 3 par gamle og brugte balletsko til en værdi af 265,- pr. stk. Balletskoene er noget så skønne at hænge op på en skodde eller bare have liggende til dekoration.

Det eneste du skal gøre for at vinde er, at dele billedet med dine venner på bloggen (eller på facebook), samt skrive en kommentar
hvorfor DU skal vinde

ALLE kan deltage!

Konkurrencen slutter søndag den 9. juni kl. 24.

HELD OG LYKKE

12 kommentarer:

Fågel Blå sagde ...

Wow så fint så klart jag vill deltaga i chansen att vinna dessa!
Önskar dej en fin Nvecka
kramar Kathrine

Fågel Blå sagde ...

Ja just det jag behöver ballerinaskor när jag fotar, och så gör jag reklam för dej då!
Kathrine

Jennys Vita Villervalla sagde ...

Önskar alla lycka till!
Själv har jag inte Facebook ;(
Kram
Jenny

Cat sagde ...

Ett par ballerinaskor skulle föra in lite välbehövlig romantik i min inredning, men framför allt i mina bilder och framtida reportage.
Jag länkar såklart från min blogg.
Ha de gott. Kram Catarina

Jennys Vita Villervalla sagde ...

När jag var barn så dansade min bästa kompis balett, och jag tyckte att hennes balettskor var sååå fina!
Önskade alltid mig ett par egna.
Själv var jag för klumpig för balett och fick hålla mig till handboll och volleyboll! :)
Vem vet, kanske önskningen slår in en vacker dag!
Ha det fint!
Kram
Jenny

toves sammensurium sagde ...

Jeg slenger meg med,elsker slike skjønne ballettsko som dekorasjion :)
Så herlig det hadde vært å vinne!
Jeg deler på bloggen min senere i kveld,- sitter med iPad nå.
Lykke til med give-aay'en!
Toveklem :)

toves sammensurium sagde ...

Huff.holdt på å glemme å legge inn link på bloggen min,men nå er det gjort!!Lykke til med trekningen :)
Toveklem:)

Unknown sagde ...

Hei
Så fin blogg du har!
Jeg hadde blitt kjempe glad for ballerina skoene, jeg ville hengt de opp i en gull ramme på datteren min sitt rom, hun er 4 år og drømmer om og bli en ballerina.
Jeg deler innlegget på bloggen min.
Hilsen Kristine
kristine_mjos@hotmail.com

Tidevarf sagde ...

Hej,
Nu har jag skrivit ett inlägg på min blogg om din utlottning och lånat din bild dit så fler kan ta del av den.
Hoppas du gillar det och självklart vill jag vara med. Det vore ju dessutom kul att ha turen att vinna en utlottning från en blogg med en så ljuvlig vinst.

Kram
Anneli

ETT RÖTT MONOGRAM sagde ...

Jättefin utlottning Birgitte, jag är gärna med. Är inte med på fb med lägger ut bild på bloggen, lite sent blev det.
Kramar
AnnaMaria

G:a Affären sagde ...

Här är en till som missat det hela! Vilken fin utlottning!
Som liten drömde jag om att bli balettdansös och blev besviken när jag bara fick ett par sockeplast...det är den besvikelsen jag försöker komma över nu. Skulle bli överlycklig över att vinna ett par balettskor!

Kramar
Cia

Livet ... på Øvre Holt ! sagde ...

Ojj klart jeg blir med på utloddningen din ! Jeg håper at jeg vinner de nydelige ballett skoene , da jeg alltid har ønsket meg sånne sko helt fra jeg var liten. God kveld til deg !