fredag den 7. juni 2013

DER FÆLDES...!!

[Træet før]

Vi er ved at lave vores have om. Derfor skal der fældes nogle træer, så der kan komme mere lys i haven. Dette store og 5-stammede træ har i mange år væres diskussionen i vores haveplanlægning.
Men i dag blev det altså fældet!

Jeg er meget imponeret over det effektive arbejde de 2 mænd gjorde. Ikke engang 1 time efter start, så var det hele væk.

Nu venter der kun arbejdet at få savet stammerne i stykker [min mand], og små-grene og kvas skal afhentes.

Tak til Lysgård Maskinstation for hjælpen.





 




[Træet efter]

Nu skal jeg til at planlægge 2. afdeling af haveomlægning.
Til efterår skal der lægges fliser, væltes en hæk, sættes noget hegn. Og plantes rodendron her ved stubben, tror jeg.

Jeg vil tage en kop kaffe på terrassen, imens jeg pløjer nogle havebøger igennem.

Hav en dejlig weekend
- og husk den lille konkurrence HER!

Birgitte


3 kommentarer:

Susan Durup sagde ...

Sikke en forskæl det gør... man kan blive helt overrasket over det nye "kig" som der kommer bagefter.
Mange hilsner fra Susan

Frøken Anker sagde ...

Susan, nu har jeg hele eftermiddagen siddet og nydt 'den nye udsigt'. Der er hele tiden noget nyt, jeg opdager :-)

Marit sagde ...

Det ser ut til at det ble en stor forandring!:) Flott med trær, men til en viss grad. Deilig med utsikt også!!:)

Klem Marit