søndag den 27. marts 2011

OG VINDEREN ER...

Det har været en fantastisk weekend, med det fineste solskin, åben i butikken og gæster hele søndagen. Hvad mere kan man forlange...?
Jooo, der skulle jo også trækkes
en vinder til min GIVE AWAY.
Tak til alle jer, der ville deltage. Det har været rigtig hyggelig at læse om jer, og få et lille indblik i nye bloggers liv.
Min mand fik det store lod at trække en vinder.
Og vinderen er:

ELISA fra bloggen KREAMAN

Tillykke Elisa. Hvis du vil sende din adresse til min mail: Birgitte@froekenanker.dk så skal jeg sende dig din præmie :-)

Resten af søndagen skal tilbringes med fødderne oppe i sofaen.
Jeg håber alle vil få en dejlig søndag - og en dejlig ny uge.

God søndag :-)
Birgitte

7 kommentarer:

Elisa With Nielsen sagde ...

10000000 tak for at det var mig, din mand udtrak. Glæder mig meget til at modtage gaven :)

Elisa With Nielsen sagde ...

Ups, glemte helt at skrive at jeg har mailet min add. Men det har du sikkert opdaget:) Tak for din lykønskninger ang. mine pigers fødselsdag :)

Hilde♥ sagde ...

Gratulerer til vinneren.
Ha en koselig kveld videre.
Klem Hilde

Alfa sagde ...

Gratulerer til vinneren:0). Ønsker deg en super uke.
Kos deg masse.
Klem

Helene sagde ...

Gratulerer så mye til vinneren! :)
klem

Elisa With Nielsen sagde ...

Glæder mig til at modtage pakken. Ja Mariager ligger jo ikke langt fra Viborg. Er ellers slet ikke kendt på de egne, så det hele bliver helt nyt :)

Alba Linea sagde ...

so pretty pictres and your blog too! best wishes and a sunny week!
di
;0)