lørdag den 5. marts 2011

SOLSKIN

Solen skinner bare så smukt i dag. Hvilket satte min kære mand igang med den helt store rengøring, de nye foldegardiner skulle sættes op og væggen trængte da vist også til lidt maling!


Jeg valgte at søge tilflugt i butikken, hvor søde kunder har reddet mig det meste af dagen. Men så meldte kaffelysten sig, og hvad kom jeg op til?!


Jo, altså min mand havde fundet en gammel bil, der lige trængte til lidt hjælp. Derfor stod de nye gardiner stadig på gulvet, hvor de stod i morges. Væggene var ikke blevet malet, men vinduerne er så flotte og klare, som nyslebne diamanter! Så hvorfor ikke udnytte det smukke sollys der skinner ind, tænkte Frk. Anker. 
Det blev til lidt billeder af det fine fuglebur, der tilfældigvis stod i solens stråler.

Lige nu kan jeg se, min mand er på vej ind igen. Han har måske lugtet kaffen :-)

Hav en dejlig weekend i solens tegn
- og husk GIVE AWAY'en

9 kommentarer:

Sussi / Sussinghurst sagde ...

sikke en sød lille frøken der sidder dér i fugleburet :-), så sidder hun også i fred for rovdyr :-)

Prinsesse Elin sagde ...

he he her gikk jeg heller en tur i stallen sammen med en venninne. Mye koseligere å sitte der å skravle i solskinnet. Støvtørking kan man jo fint gjøre på en søndag eller mandag eller tirsdag eller.....ja du skjønner;)

Hannes favoritter sagde ...

Nydelige bilder!
Fortsatt god helg!

Klem fra Hanne

Nennes sagde ...

Nydelige bilder :-)
Fortsatt god helg!

carpe diem....

Martilie sagde ...

Viktig å tillate seg å stoppe opp å nyte øyeblikket, fange sollyset og nyte skjønnheten! Vakre bilder ble det ut av det :)

Her har dagen bare vært kos, besøk og små jenter som har lekt ute, mens jeg har kost meg i solveggen :) Jentene med venninner hat hatt bollefest og picknick på stuegulvet :) KOS!!

Ha en flott lørdagskveld og helg!

Klem fra Tove

Unknown sagde ...

Nydelige bilder birgitte;)
Så deilig med SOL ♥
Håper mannen din kom igang igjen med arbeidet han skulle, hihi...

Kos dere med barn og barnebarn til brunch i morgen;)

Klem Line

Gry sagde ...

Åh, hvilket herlig innlegg! Sitter her og smiiiler for meg selv ;)

Det er supert å ha så mange jern i ilden og planer for dagen, men ikke alltid like lett å rekke å gjennomføre alt.. Ingenting å si på arbeidslysten i alle fall ;) Jeg synes også at jeg kan kjenne kaffeduften helt hit ;)

Nyt en dejlig søndag ;)) Klem Gry

Bettina Holst - om kunst, indretning, kreative ideer o.ma. sagde ...

Dejlige billeder og sød historie. Nu er det søndag og håber at kaffen fik ham igang med at gøre det hele gjort færdigt :-)

Loppe sagde ...

Skønt fuglebur med indhold... uhm..

og sikke solstråler...

Knus