fredag den 24. juni 2011

At bo VINTAGE


eclecticrevisited.wordpress.com

Det er fascinerende at se, hvordan andre indretter sig med gamle møbler og dekorationer. Og man kan da vist kun sige, at det er gennemført på disse billeder. 

eclecticrevisited.wordpress.com

Mon ikke, det er muligt at få lidt ideer til sin egen indretning?
De gamle, skønne figurer er flotte både ude og inde. Men der er lidt Bonaparte over at stille dem på en kaminhylde - eller et bord (jeg har set film igen :o)  )

eclecticrevisited.wordpress.com


Det er en spændende måde at dekorere sine vægge på. Og et af mine ønsker i huset her, er at få en ''ane-væg''. Vi har en trappegang, som jeg arbejder på at få malet hvid, og på væggen der, skal hele vores familie indrammes og hænges op!
... min mand tænker stadig...

eclecticrevisited.wordpress.com
Det kunne godt være min kommende arbejdsplads... bortset fra, at jeg roder forfærdeligt! Men tjek lige de små hoveder ud - er de ikke dekorative.
... kære bloggere, det kan vi også selv lave. Men ikke noget med at dreje hovederne af jeres døtres Barbiedukker!!
Rundt på markeder mm kan der stadig findes gamle dukkehoveder. Istedet for at smide dem ud, så sæt dem på en pind som dekoration.

eclecticrevisited.wordpress.com
De har garanteret ikke kat!
Vi har et gammelt hæklet tæppe på vores spisebord. Men kattene ELSKER at vikle sig ind i tæppet, og falde i søvn på en stol. Eller Magda/katten kravler i dugen!!

GIVE AWAY
Det er stadig muligt at tilmelde sig min give away.

For et stykke tid siden vandt jeg en præmie ved ALFAs Interiør Blogg. Tak Alfa for det søde skab. Det står i vores køkken lige nu. Den første plan var, at det skulle bruges som nøgleskab, men det er jeg gået bort fra igen. Så lige nu står det og pynter istedet.

Er det ikke yndigt :o)
Tak Alfa.

Nu er det weekend, og imorgen er det lørdag.
Jeg har åben i butikken FRØKEN ANKER, kl. 10 - 16.
Hvis du ikke kan komme forbi, så er der åben på netbutikken, FRØKEN ANKER,
lige når det passer dig. Og der er kommet nye varer ind, så tag et kig forbi.

Der er lovet sol fra søndag - det vil jeg - og min have - glæde sig til.
Et fast ritual her i huset er at have friske blomster inde hele tiden.
Hvorfor skal de kun stå i haven, når jeg kan have glæde af dem inde også?


9 kommentarer:

Tove `blogg verden sagde ...

Ja virkelig gjennomført stil der :) Det skatollet var jo bare nydelig!!!
Ønsker deg og dine en fantastisk flott helg
klem Tove

ETT RÖTT MONOGRAM sagde ...

Åh vilka bilder! Det är så vackert så jag ryser. Inga häxor i sikte än, har jag tur kommer någon som flugit vilse från DK. Har just läst ditt mail, jag vill ha bägge, föll för dina härliga figurer. Har fört över summan i DKK, hoppas den kommer fram och är rätt.
Nu ska jag ta fram min klänning, förbereder dagens festligheter.
Kramar
AnnaMaria

Gry sagde ...

Fantastisk vakre bilder! Jeg ønsker deg en deilig helg og god sommer ;) Klem Gry

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Pakken er kommet frem i god behold, og jeg er meget glad for sagerne, tak, iøvrigt for den lille gave :-)

emmashem sagde ...

Inspirerande och härliga bilder!
Ha det bra!
Kram Emma

The Smiths sagde ...

Så hyggelig at du vil være med på min giveaway. Og takk for koselig kommentar på bloggen min. God helg=)

Loppe sagde ...

Flotte billeder - men det er nu for overlæsset til mig - og for mange farver... men flot på fotos

Pakken er nået frem, og hvor blev jeg dog glad sa jeg så tingene ikke fylder mere end de gør *SMIL*, emaljebakken er 'lige i øjet'!!
Tak for den lille gave der var med - den flytter ind på kontoret ...

Som svar på dit spørgsmål hos mig, ja vi var i Hamburg i februar...
Der har vi efterhånden været nogle gange... Dejlig by...

Knus

Mit Vintage-Hus sagde ...

Skønne billeder - skøn bolig. Og man kan da altid lade sig inspirere :)

Rigtig god søndag :)
Dorthe

Alfa sagde ...

Bare så utrolig nydelig. Skulle ønske jeg hadde det slik. Så fint at nøkkelskapt er tatt i bruk:0). Fint som dekorasjon også;)
Håper alt står bra til med deg og dine.
Klem