torsdag den 27. januar 2011

Find din indre PRINSESSE

Vi har alle en indre prinsesse gemt inde i os. Find dit tylskørte frem, tag et diadem i håret og hop i et par balletsko! Tag en dans i solens sidste stråler - og smil...

Dans gør glad, og de søde og romantiske balletsko gør mig varm af glæde. De hænger på en gammel skodde i min gang, så jeg ser dem MANGE gange om dagen. De er så yndige i den sarte rosa farve og med de yndige silkebånd. Slitagen fortæller lidt om de anstrengelser og glæder, danseren har gennemgået.

Tænk hvis balletsko kunne tale....

PS... fik jeg sagt, at der er kommet balletsko

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Ååå, så nydelig!
Jeg bare elsker balettsko og søte tutu-skjørt ♥ Flotte bilder;)
Nå skal jeg inn og titte i butikken din;)

Så gøy og høre at dere ble fornøyde med vimpel og sopper;)

Klem Line

Lobeliadamen sagde ...

Nye varer?? åååååå DANGER !!!!!!!! :-))

Ha en vidunderlig aften !

Klem W